امیر پوردستان: نیروهای مسلح در اوج آمادگی قرار دارند

 مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش صبح امروز پنجشنبه درآموزشگاه جوادالائمه(ع) نیروی زمینی آجا و با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده این نیرو برگزار شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم ضمن تبریک سپری کردن موفقیت آمیز دوره رزم مقدماتی به دانشجویان گفت: امیدوارم همانطور که در این دوره موفق بوده اید، در کلیه مراحل زندگی نیز موفق و پیروز و منشاء برکات خیر برای ارتش و نیروهای مسلح و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید.

امیر سرتیپ پوردستان در ادامه اعتماد به نفس، تامین امنیت روانی و ارتقاء سطح بازدارندگی را از برکات آمادگی نیروهای مسلح برشمرد و افزود: امروز توان بازدارندگی و اقتدار دفاعی نیروهای مسلح باعث شده است تا دشمن جرات حمله به این مملکت را در مخیله‌اش نگنجاند.

وی با بیان این که امروز نیروهای مسلح ما در اوج آمادگی قرار دارند، تصریح کرد: آماده بودن برای دفاع و صحنه نبرد عرق ریختن و سختی کشیدن دارد، بنابراین باید روی آموزش ها تکیه کنید و تکنیک ها و تاکتیک های آماده شده را در راهی که پیش رو دارید، بکار ببرید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، در ادامه به ویژگی های پرچم دار از نگاه امیرالمومنین (ع) پرداخت و گفت: پرچم باید به دست کسی سپرده شود که اهل صبر، ایستادگی و بصیرت باشد و در برابر ناملایمات و مشکلات و مصیبت ها کمر خم نکند، ایستادگی و مقاومت پیشه کند و همواره پرچم دار میدان جنگ و جهاد باشد.

پوردستان با بیان این که صبر و بصیرت تنها در سایه ایمان دینی به دست می آید، افزود: در تقویت بنیه های دینی و اعتقادی خود از هیچ کوششی دریغ نکنید و بدانید که تنها عاملی که شما را به سر منزل اصلی می‌رساند استعانت از ذات اقدس الهی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان بهترین راه موفقیت و رهایی از توطئه های دشمنان را ولایی بودن و دل سپردن به رهنمودهای مقام عظمی ولایت دانست و تآکید کرد: صلابت نیروهای مسلح تامین کننده امنیت در جامعه است.