در دولت یازدهم اعدام‌ها زیاد شده!/احتمالا هودفر به دست مقامات ایرانی کشته شود!

شاهزاده ورشکسته پهلوی که طی روزهای گذشته با چند بیانیه از سوی گروه‌های مختلف اپوزیسیون، متعجب شد، با صدور نامه‌ای به نخست‌وزیر کانادا سعی نمود تا به گمان خود، جایگاهی در عرصه سیاسی برای خود دست و پا کند.

«ربع پهلوی» در نامه به «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا، از «هما هودفر» جاسوسِ دو تابعیتی و فعال فمینیستی حمایت نمود و برای ترساندن مقامات کانادایی، ادعا کرد که ممکن است هودفر به دست مقامات ایرانی شکنجه و کشته شود!

این آخرین بازمانده خاندان پهلوی که مانند یوزپلنگ ایرانی در آستانه انقراض قرار دارد، با توهین به رئیس جمهور ایران، مدعی شد که در دولت یازدهم ایران، آمار اعدام‌ها و سرکوب مخالفان به‌طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

«ربع پهلوی» که برای جلب توجه به مقامات کانادایی نامه مذکور را نوشته بود، «هما هودفر» را فردی غیرسیاسی و بازداشتش را غیرقانونی دانست!

نامه «ربع پهلوی» به نخست‌وزیر کانادا

نامه «ربع پهلوی» به نخست‌وزیر کانادا

«ربع پهلوی» همچنین برای بی‌آبروتر شدن خود، در این نامه از «سعید ملک‌پور» مدیر چند سایت هرزه‌نگاری و مروج فساد اخلاقی که چند سال پیش دستگیر شده بود، یاد کرد و از این فرد فساد حمایت نمود و خواستار آزادی‌اش شد!

شاهزاده ناکام پهلوی که در هفته‌های گذشته به‌سبب حمایت از گروه‌های تجزیه‌طلب مورد انتقادات بسیاری قرار گرفته و از سوی اپوزیسیون “خائن” خطاب شده بود، در نامه به نخست‌وزیر کانادا، از این کشور خواست تا با حمایت از مخالفان جمهوری‌اسلامی، دولت ایران را برای آزادی زندانیان مورد نظر، تحت فشار قرار دهد. در این نامه آمده است: “من باور دارم که دولت شما هر آنچه که در توان دارد برای رهایی و بازگرداندن بانو هوفر و سعید ملک پور به کار خواهد بست، و مطمینم که شما برای مساله نقض حقوق بشر در ایران را در سطح جامعه بین المللی پیگیری می کنید، و خواستار پاسخگویی این حکومت به دلیل نقض حقوق بشر و نقض قوانین بین المللی خواهید شد.”

البته معلوم نیست که «ربع پهلوی» به پشت‌گرمی چه کسانی چنین نامه‌ای نوشته است، در شرایطی که حامیان دیروزش قبولش ندارند و روز به روز تنهاتر می‌شود. ماجرای وی مانند دیوانه‌ای است که برای تکرار حادثه ۱۱ سپتامبر، با کایت به برجی می‌زند و چندین نفر از خنده می‌میرند!!

انتهای پیام/

اشتراک‌گذاری این: