توافق ننگبار لغو نشد وزیر استیضاح می‌شود

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در واکنش به قصد دولت برای حضور در توافق «FATF»، اظهار کرد: هر روز دولت اتفاقات تازه‌ای را برای ملت و کشور رقم می‌زند که جز ضرر هیچ چیز دیگری نیست. این توافق با منافع مردم سازگاری ندارد.

وی با اشاره به اینکه توافق FATF یک سیستم صهیونیستی است و تمامی گردشهای پولی و بانکی کشور تحت نظر این سیستم قرار می‌گیرد، افزود: رسانه‌ها باید با روشنگری این توافق، ملت را هوشیار کنند که بدانند وزیر اقتصاد با امضای این توافق چه بلایی قرار است، سر آنها بیاورد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: توافق FATF استقلال و امنیت کشور را زیر سؤال می‌برد و  این پنهان کاری‌های دولت لطمه جبران ناپذیری به کشور وارد می‌کند.

وی درباره موضع مجلس دهم برای برخورد با این توافق تصریح کرد: نمایندگان ملت از اجرای این توافق بسیار ناراحت و نگران هستند و بنا داریم در صورتی‌ که توافق FATF ملغی نشود تا استیضاح وزیر اقتصاد پیش برویم.

حاجی‌دلیگانی در پایان با اشاره به تحریم سپاه پاسداران توسط دو بانک داخلی کشور گفت: متأسفانه دو بانک ملت و سپه در جت خواست دشمن گام برداشتند و نهادی را مورد تحریم قرار دادند که بازوی انقلاب و ولایت است.