تحریم ها هم وطنی شد!
بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم در مجلس نهم اظهار داشت: تقریبا 4 سالِ روحانی تمام شد و جز یک توافق پر حاشیه چیزی عاید مردم نشد. توافقی که کسی برای تولدش شمعی روشن نکرد،‌ توافقی که سیف گفت دستاوردش تقریبا هیچ بود.

وی افزود: عنوان «هیچ» برای دستاوردهای برجام کمی هم زیادی بود. هیچ را برای هیچ بکار می‌برند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: برجام سیاه‌چاله‌ای است شبیه سیاه‌چاله‌های فضایی که همه چیز را می‌بلعد کما اینکه امید روحانی را هم بلعید. احتمالا خودش را هم خواهد بلعید.

بیرانوند بر همین اساس اضافه کرد: دروغگویان بزرگ گفتند با برجام و توافق همه تحریم‌ها را لغو می‌کنیم اما دروغ بود. نتیجه مذاکرات شیرین کامی آمریکا و امنیت اسراییل بود نه رفع تحریم‌ها.

آیا این افراد حقوقدان نمی‌دانستند از مذاکرات و دستاوردهای تقریبا هیچِ آن آبی گرم نمی‌شود.

وی ادامه داد: آب سنگین و رآکتور اراک، اورانیوم 20 درصد و دانشمندان هسته ای، نگرانی غرب بود؛ اینها بایستی نابود می‌شدند که شدند. تحریم ابزار فشار غرب است. چگونه باور کردند غرب حاصل سال‌ها تلاش حقوقی‌اش که ناموس تمدن غرب است را پای میز لنگ و کمدی مضحک مذاکرات حراج خواهد کرد.

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحریم‌ها لغو نشد،‌ گفت: رسوایی که شاخ و دم ندارد آن‌همه وعده‌های خیالی پوچ از آب درآمد،‌ تحریم‌ها لایه به لایه در حال افزایش است و نوع وطنی آن هم که تازه از راه رسیده است.

بیرانوند ادامه داد: ده‌ها فرد و سازمان که دست شیطان به آنها نمی‌رسید توسط فیش نجومی‌ها تحریم شدند فقط جای شر بزرگ خالی بود که آنهم توسط هاشمی رفسنجانی رو نمایی شد، پیشنهاد حذف کلی نیروهای مسلح؛‌ این شری جدید و حرفی خائنانه است که می‌گوید ای مردم ما قصد کار کردن برای شما را نداریم.

وی بر همین اساس اضافه کرد: اگر برای شکم‌هایتان نان می‌خواهید حصارهای امنیت و نیروهای مسلح‌تان را بردارید تا لقمه چربی برای گرگ‌های بین‌المللی باشید. البته هاشمی پیش شرط هم گذاشته، گفته راه باز شده وقت هم تعیین کرده است.

«برنامه هاشمی حذف نیروهای مسلح در دوره دوم ریاست روحانی است. معلوم نیست از حکم قرآن در تقویت توان دفاعی و دستورات بزرگان دین و حکم عقل چگونه عبور کرده است. الغرض اینجاست که باید گفت به خیر اینها امیدی نیست، شرشان کم کنیم.»