اژه‌ای:موارد مطرح شده در FATF کشور را بیشتر گرفتار خواهد کرد

غلامحسین محسنی اژه ای صبح چهارشنبه در تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم دادگستری ایلام اظهار داشت: قضات و کارکنان دستگاه قضایی در حفظ اسرار مردم بکوشند.

وی بیان داشت: مهمترین رویکرد قوه قضائیه رضایت مردم است.

اژه ای با اشاره به اینکه باید روحیه جهادی و انقلابی راهکاری برای مقابله مسئله FATF اندیشیده شود، گفت: پذیرش موارد مطرح شده در این FATF  کشور را بیشتر گرفتار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر موارد مطرح شده در FATF، هیچ تضمینی وجود ندارد که بعدها موانع جدیدی را مطرح نکنند.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه آنها در راستای بحث حقوق بشتر مسائلی مثل قصاص را در اجرای برجام مطرح می کنند، افزود: مهمترین مسئله این است که باید مردم و مسئولان روحیه جهادی و انقلابی خود را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران درصدد هستند تا روحیه جهادی و انقلابی مردم و مسئولان را تضعیف کنند و رهبر معظم انقلاب بارها در دیدارهای خود طی یک سال اخیر بر حفظ روحیه جهادی و انقلابی تاکید داشته اند.

اژه ای عنوان کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که با تضعیف روحیه جهادی و انقلابی می توانند به اهداف خود برسند و اگر این روحیه جهادی انقلابی را از دست بدهیم اقتصاد مقاومتی، تولید و پیشرفت همه جانبه امکان پذیر نخواهد بود.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه افرادی خاص در سخنانی عنوان کرده اند که کشور در زمان کنونی نیازی به افزایش توان دفاعی ندارد که این جای تعجب است.

وی عنوان کرد: دشمنان نظام از زمان پیروزی انقلاب سخت ترین تحریم ها به خصوص در حوزه اقتصادی علیه کشورمان اعمال کرده اند که با روحیه انقلابی و همدلی مردم و مئسولان تاکنون این تحریم ها نتیجه ای نداشته است.

اژه ای با بیان اینکه ادامه مسیر حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران به سوی قله های پیشرفت با همدلی مردم و مسئولان و رهنمودهای مقام معظم رهبری با سرعت در حال انجام است، گفت: روند توسعه و پیشرفت کشور با شتاب بسیار خوبی هم اکنون در حال انجام است.