پیش از انتخابات ریاست جمهوری در سال 82، شبکه های وهابی نیز به تکاپو افتاده و بصورت غیر مستقیم از کاندیداهایی که دیدگاه نزدیکتری با آنان داشتند، حمایت می کردند. این شیوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 84 نیز ادامه پیدا کرد.

 

اما با گذشت چندسال از این رویدادها و مثمر ثمر نبودن برخی کاندیداهای اصلاح‌طلب، مانند بسیاری از مردم ایران، شبکه های وهابی نیز از این افراد قطع امید کرده و به مرثیه‌سرایی برای آنان پرداختند.

 

به همین منظور این شبکه ها با دعوت از کارشناسان مورد نظر خود، برنامه را به سمتی سوق می دهند که کار اصلاح طلبان را در ایران تمام شده قلمداد نمایند.

 

برای نمونه در این کلیپ، مهدی خزعلی که خود از فعالین اصلاح طلب می باشد، با حضور در برنامه شبکه وهابی کلمه، به نصیحت اصلاح طلبان می پردازد و از آنان می خواهد به دنبال جمع آوری ثروت و کسب مقام نباشند و زحمات آنان را بی نتیجه نگذارند.

 

در بخشی دیگر یکی از فعالین سیاسی بیان می کند که تاریخ مصرف اصلاحات در ایران تمام شده و اصلاحات در ایران شکست خورده است.

 

گفتنی است طی سالهای اخیر و در دست داشتن مسئولیت توسط چهره های اصلاح طلب در سراسر ایران اسلامی، متاسفانه شاهد اقدامات نامناسبی بوده ایم که نه تنها اقتصاد ایران شکوفا نگشته بلکه افزون بر تحریم های جدید، افتضاح فیش های نجومی برگ زرین دیگری در پرونده اصلاح طلبان بر جای گذاشته است!