دستاوردهای پهپادی نیروی زمینی ارتش رونمایی شد

 امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید پهپاد گفت: امروز گروه پهپاد نیروی زمینی ارتش با حضور نیروی انسانی متخصص در زمینه طراحی و تولید  انواع پرنده های بدون سر نشین از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و به خود افتخار می‌کند که دارای کارکنان مومن، ولایت مدار و متخصص  می‌باشد که توانسته است با حضور جوانان برومند ظرفیت های خوبی را در این صنعت شکوفا سازد.

امیر پوردستان با بیان اینکه پهپادها می‌توانند در دوردست‌ها فعالیت نمایند افزود: هر وقت نیروی زمینی بخواهد در دور دست‌ها فعالیتی انجام دهد یگان پرنده‌های بدون سرنشین خود را در آن ماموریت آماده می‌سازد، پهپاد امروز،  چشم بینا و بازوی بلند نیروی زمینی ارتش است و توانسته است در رزمایش‌ها و ماموریت‌هایی که به آن محول شده است سربلند باشد.

وی اظهار داشت: دشمن برای اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسیر رشد و تعالی را طی نکند روش‌های مختلفی از تهدیدات را بر علیه کشور آغاز کرده‌اند اما اصلی‌ترین وظیفه ما حفظ و ارتقای رزمی و بالا بردن بنیه‌های ایمانی است و باید برای تهاجم در مقابل دشمن نیز آماده باشیم و اگر نیاز باشد ضربه‌ای به دشمن وارد کنیم، با آمادگی بالا در مقابل دشمن صف‌آرایی کنیم و امروز با تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) شاهد رشد و بالندگی کشور و نیروهای مسلح می‌باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: ماموریت اصلی ما مراقبت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران است. ما باید ظرفیت‌های خود را بالا برده  و از روش‌های کار آمد در حوزه دفاع استفاده کنیم که صنعت پهپاد از جمله مهمترین آن است. 

وی در پایان تاکید کرد: باید قابلیت‌های پهپادی را افزایش داده تا بتواند در شرایط حساس یگان‌های نیروی زمینی را در ماموریت‌ها و رزمایش‌ها  پشتیبانی کند.

(عکس اصلی خبر تزئینی است)