دولت همین که حقوق کارمندان خودش را بدهد، خیلی هنر کرده است

گروه سیاسی- سید رضا اکرمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با تاکید بر اینکه همه مسئولین باید موضوع اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند، گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند و ضرورت دارند تا همه مسئولین به شاخص ها و ویژگی های این سال توجه جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه این فرمایش مقام معظم رهبری برای همه مردم و مسئولین است، افزود: مجلس شورای اسلامی، قوه مجریه، قوه قضائیه، نهادها، سازمانها و همه ارگانها باید این سیاست را مد نظر داشته و برای تحقق آن برنامه ریزی کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز حمایت از تولید، ایجاد اشتغال، رفع بیکار و رفع مشکلات معیشتی مردم را یادآور شد و گفت: همه مسئولین باید طوری برنامه ریزی کنند تا اهداف مشخص در کاهش نرخ تورم، کاهش بیکاری، رونق کسب و کار و بهبود فضای اقتصادی محقق شود.

اکرمی در پاسخ به این سوال که دولت روحانی در سه سال گذشته تا چه اندازه در این موضوعات موفق بوده، گفت: دولت برای خودش هزار و یک کار دارد که یکی از آنها، این موارد است. دولت همینکه حقوق کارمندان خودش را بدهد، خیلی هنر کرده است.

وی افزود: وقتی قیمت نفت پائین است و جریان پولی متورم است، دولت نمی تواند چندان کاری بکند و نباید بیش از حد از دولت انتظار داشت.

علیرضا تهرانی