تقدیر علی لاریجانی از کاروان پارالمپیک شهدای منا

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی از کاروان پاراالمپیک شهدای منا تقدیر کرد.

در بخشی از این پیان آمده است:کاروان ورزشی پارالمپیک جانبازان و معلولان که با عنوان متبرک شهدای منا در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته بودند بار دیگر افتخاراتی بزرگ برای ملت به ارمغان آوردند.

این پیام می‌افزاید: قهرمانان ملت در عرصه مسابقات با تمام توان و قدرت خویش به مصاف حریفان رفتند و با اتکا به مدد الهی و دعای خیر مردم به نتایج رضایت بخشی دست یافتند که این‌ها معنا و جلوه‌ای از رشادت و اراده مصمم جوانان ایران اسلامی در دستیابی به قله‌های رفع موفقیت و پیروزی می‌باشد که مایه افتخار و مباهات است.

لاریجانی در پیام خود آورده است:در این دوره که با حوادث تلخ و شیرینی برای کاروان ورزشی ما مصادف شد شاهد درخشش در رشته‌های فردی و تیمی به ویژه در بین بانوان سرافراز بودیم که با اهتزاز پرچم مقدس کشورمان و طنین سرود ملی همراه بود که جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

در انتهای این پیام آمده است: در پایان ضمن تقدیر و خداقوت به تمام دست اندرکاران ورزشی معلولان و جانبازان در رقابت‌های پارالمپیک، رئیس فدراسیون، مربیان و اعضای کادر فنی و تمام ورزشکاران عزیز امیدوارم همواره شاهد موفقیت و سرافرازی قهرمانا این ملت باشیم.