به هر کشوری که برای مقابله با ایران ما را یاری کند دست دوستی دراز می کنیم!

ظاهرا در این نشست اوضاع سیاسی در ایران و منطقه، و رویکرد جدید حزب دموکرات کردستان ایران مورد بحت و گفتگو قرار گرفت. همچنین حاضران بر ضرورت یگانه کردن کوشش ها در جهت برقراری دموکراسی در ایران و رفع هرگونه تبعیض با اتکا به جنبش های مدنی وحرکات اعتراضی  سراسری در ایران تاکید داشتند.

نمایندگان حزب دموکرات کردستان ایران در این دیدار ضمن توضیح علل اتخاذ سیاست جدید مسلحانه برخصلت تدافعی رویکرد خود پای فشردند و تاکید کردند این رویکرد را تنها به عنوان پشتوانه مبارزات مدنی و غیر خشونت آمیز مردم اتخاذ کرده اند.

این افراد که اخیرا وعده های آل سعود را مبنی بر حمایت های مالی از جنبش های تروریستی را جدی گرفته اند به دعوت مصطفی هجری رهبر حزب منحله دموکرات کردستان به پاریس رفته اند و از آنجا مشغول توطئه چینی بر علیه ملت ایران هستند.

مصطفی هجری

در این نشست افرادی مثل محسن سازگارا حضور داشتند که خود را از رهبران جنبش سبز می داند و حدود ۷ سال است که کلاس های درس مبارزه بی خشونت و اعتراضات مدنی و… برگزار می کند!

فرد دیگر در این نشست  احمد رأفت است. وی از عناصر چپ اپوزیسیون است که همکاری بسیار نزدیکی با رسانه‌های فارسی زبان از جمله دویچه وله، بی‌بی سی، رادیو آزادی، رادیو فردا و صدای آمریکا نیز دارد.

فرد دیگری که در میان این افراد دیده می شود شهریار آهی سلطنت طلب مقیم اروپا است که چند ماه پیش در صدد  بود کنفرانسی با شرکت افرادی از اعضای سابق گروهک تروریستی منافقین، ملی مذهبی‌ها و چهره‌های شاخص جنبش سبز برگزار نماید که با افشاگری امپراتوری دروغ این پروژه ابتر ماند.

لازم به یاد آوریست که این چندمین بار است که در یک سال گذشته گروه های اپوزیسیون برای مشورت و یکی کردن عملیات های مسلحانه در اروپا گرد هم می آیند.

همچنین قابل ذکر است که مصطفی هجری هفته گذشته در گفتگویی با بی بی سی فارسی گفته بود درخواست های پیاپی از آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی داشته تا در راه مبارزه با ایران به آنها کمک کنند و همچنین اعلام نمود که به طرف هر کشوری که برای مقابله با ایران ما را یاری کند دست دوستی دراز می کنیم!