ایران به دنبال کشتار سربازها و حتی مردم آمریکا است!

 پایگاه صهیونیستی "آروتز شوا" با انتشار گزارشی به انتقاد شدید از توافق غرب با برجام پرداخته و مدعی شده است ایران به دنبال کشتار سربازها و حتی مردم آمریکا است!

 

در این گزارش آمده است: «ایران و آمریکا و دیگر قدرت های جهانی سال گذشته به توافق هسته ای دست یافتند. در همان زمان حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، پیروزمندانه در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک اعلام کرد که توافق هسته ای مثالی روشن از پیروزی در برابر جنگ است که پایه ای برای تغییرات اساسی در منطقه خواهد بود.

 

با گذشت یک سال از این سخنرانی، روحانی اکنون در سخنرانی خود در سازمان ملل نیز از اهداف صلح طلبانه ایران و پایبندی کشورش به توافق هسته ای گفته و از باز بودن درهای ایران به روی جهان برای تجارت سخن به میان می آورد.

 

ایران از صلح می گوید اما به ترویج تروریسم می پردازد و رسانه های آمریکایی نیز به جای انتقاد از ایران، اقدامات این کشور را نادیده می گیرند. تمام این مسائل در حالی اتفاق می افتد که ایران از پول هایی که پس از توافق به دست  آورده است برای القا و گسترش جاه طلبی های رادیکالی خود  استفاده می کند.

 

شما می توانید به یک خوک رژلب بزنید؛ اما این حیوان هنوز یک خوک است: با وجود تلاش های احمقانه دولت آمریکا برای رژلب زدن به توافق هسته ای ایران، حکومت ایران هنوز هم دشمن قسم خورده ما است. ایران می خواهد آمریکایی ها را بکشد همانطور که در عراق سربازهای آمریکایی به دست متحدان ایران کشته شدند. آن ها حتی ممکن است برای این منظور 10 سال صبر کنند تا زمان این توافق به پایان برسد.

 

کهنه سربازهای آمریکایی از اول با توافق هسته ای ایران مخالف بودند چرا که در میدان جنگ با چشم خود دیده اند که ایران دشمنی فعال در مقابل آمریکا، متحدان ما و غرب است. رژیم انقلابی ایران بر اساس مخالفت با آمریکا و غرب بنیان نهاده شده و شعار "مرگ بر آمریکا" محوری اساسی برای آن هاست.

 

عوامل ایران در عراق با بمب های دست ساز خود، آمریکایی ها و متحدان آن ها را هدف گرفته و می کشتند؛ "مرگ بر آمریکا" عینا به معنای "آمریکایی ها را بکشید" است. در واقع، رئیس جمهور میانه رو ایران که اکنون در تریبون سازمان ملل به سخنرانی می پردازد، این شعار ایرانی را مجسم می کند.

 

برای کسانی که ایرانیان را به خوبی می شناسند تعجب آور نیست که امضای یک ورق کاغذ توسط آن ها، هیچ تغییری دیدگاه شان ایجاد نمی کند و حتی موجب تشدید آن می شود. توافق هسته ای نه تنها تغییری در حکومت ایران ایجاد نکرده بلکه آن را قدرتمندتر، مشرع تر و خطرناک تر ساخته است.

 

رئیس جمهور آینده آمریکا با این حقیقت ترسناک مواجه خواهد شد.»