نامه محمدعلی رامین به احمدی نژاد/خطری که حامیان احمدی‌نژاد را تهدید می‌کند

محمدعلی رامین (معاون مطبوعاتی دولت احمدی نژاد ) در نامه ای خطاب به احمدی نژاد به رفتار برخی هوادارانش اعتراض کرد.

 
متن این نامه که در سایت آقای رامین منتشر شده به این شرح است:
 
 
سلام خدا نثار برادر عزیزم، جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد
 
آن چه مرا وامیدارد تا این بار از طریق رسانه با شما سخن بگویم، خطری است که حامیان شما را تهدید می کند.
 
در ماجرای «معاون اولی مشائی» که در اوج فتنه۸۸ بدترین ابهامات را در میان نیروهای انقلابی به وجود آورد، بنده برای تعدیل فضای تقابلی، هر توجیه علنی و هر مذاکره غیرعلنی را پی گرفتم تا شاید با اقدام خود شما، تألیف قلوب میان نیرو های انقلابی مخدوش نشود.
 
اینک انتشار یک تذکر امام خامنه ای به جنابعالی در دیدار خصوصی سوم شهریور۹۵ انگار تکرار ماجرای۸۸ است.
 
نباید یک مسأله محرمانه میان شما با امام امت، تبدیل به یک بحث عمومی بشود و با عدم اقدام مقتضی و سکوت شما، هزینه ای به رهبری نظام اسلامی تحمیل بشود.
 
شما از متن جامعه انقلابی برخاسته و در قلب ما جا دارید؛ این افرادی که امروز به بهانه دفاع از شما در شبکه های اجتماعی، به تخریب «بیت رهبری» روی آورده اند و در حال نفاق افکنی میان نیروهای انقلابی هستند، دانسته یا ندانسته، مسلک شما را از جبهه انقلابیون جدا می نمایانند!
 
اگر وضعیت پیرامونی اصلاح نشود، نه فقط آسیب های سیاسی تشدید می شود، بلکه جایگاه بسیار ارزشمند اجتماعی شما هم آسیب پذیر خواهد شد.
 
در پایان یادآوری می شود که فارغ از مباحث مطروحه در جلسه خصوصی با امام امت، حقیر در سراغاز سال جاری، علاوه بر ارائه «ده دلیل»، اعتقاد خودم را در مورد ضرورت عدم حضور شما در عرصه انتخابات آینده با استناد به «راهبرد کلان امام خامنه ای» عرضه کردم.
 
ارادت قلبی خودم را به شما هرگز کتمان نکرده ام؛ اما چاپلوسی اطرافیان را هم هیچگاه برایتان مفید ندانسته ام. ظرفیت عظیم ذاتی شما را مورد نیاز امت اسلامی و مستضعفان جهانی می دانم که فقط در زیر پرچم امامت امام خامنه ای قابل شکوفایی بوده و خواهد بود.
 
سلامت و توفیق شما و همه سربازان فداکار اسلام و ایران را از خداوند خواستارم.
 
برادرتان: محمدعلی رامین- ۳۱شهریور۱۳۹۵