نیکزاد، قالیباف، ضرغامی، حداد و فتاح گزینه های ریاست جمهوری اصولگرایان

گروه سیاسی- ولی اسماعیلی نماینده سابق گرمی و سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با اشاره به سلسله جلسات طیف های مختلف اصولگرایان در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: با عنایت به موضوعات اخیر و توصیه مقام معظم رهبری به دکتر محمود احمدی نژاد مبنی بر عدم حضور در انتخابات آینده و تبعیت وی از توصیه ایشان، گزینه های اصولگرایان مشخص تر شده است.

وی افزود: علی نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی، عزت اله ضرغامی رئیس سابق صداوسیما، محمد باقر قالیباف شهردار تهران، غلامعلی حدادعال رئیس مجلس هفتم و پرویز فتاح وزیر نیروی دولت سابق از گزینه های اصولگرایان برای انتخابات هستند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم افزود: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بعنوان جامعتین و طیف های 16 گانه اصولگرایان بر روی این گزینه ها بررسی های لازم را خواهند داشت و انشاله به جمع بندی نهایی خواهند رسید.

اسماعیلی گفت: تلاش همه ما این است تا یک کاندیدا از سوی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی شود.

وی با بیان اینکه جلسات اصولگرایان در روزهای آینده بیشتر می شود و گزینه های ریاست جمهوری با جدیت دنبال خواهد شد، افزود: عملکرد، سوابق کاری و تبعیت از ولی فقیه از جمله شاخص های اصولگرایان در بررسی گزینه های مطرح است.