انتقادها به سمت بهبود شرایط و سازندگی حرکت کند/تحملم بد نیست
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (شنبه) در آیین رونمایی از کتاب «ابعاد ظریف مذاکرات» شامل کاریکاتور و شعرطنز پیرامون مذاکرات هسته‌ای با حضور اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای و اعضای خانواده‌های شهدای هسته‌ای در فرهنگسرای نیاوران در جمع خبرنگاران عنوان کرد: همه انتقادها باید به سمت بهبود شرایط و سازندگی حرکت کند و انشالله در انتقاد روشی استفاده شود که منافع کشور حفظ شود.

وی افزود: من تحملم بد نیست زمانی که تصویر دوگانگی در کشور یا عدم انسجام سیاسی را برخی دوستان می‌خواهند با انتقاد در کشور مطرح کنند نه تنها خلاف واقع مطرح می‌کنند بلکه به کسانی که علاقه‌ای به انقلاب و کشور ما ندارند زمینه‌هایی را ارائه می‌دهند که آنها در بد عهدی و بدخیالی خود نسبت به ما جری‌تر می‌شوند.

ظریف اضافه کرد: فرض بکنند که کسانی در کشور ما هستند که نسبت به بدعهدی کم توجهی می‌کنند یا نیاز دارند به عهدی کم توجهی کنند.

وی یادآور شد: اما اینکه انتقاد شود و مردم را با انتقاد بخندانیم، خوب است.

به گزارش خبرنگار فارس، ظریف پیش از شرکت در مراسم رونمایی از این کتاب از نمایشگاه عکس‌های هوایی از ایران توسط جورج ژرستر بازدید کرد.

در این مراسم سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر خارجه و اعضای ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای و علی مرادخانی معاون وزیر ارشاد نیز حضور دارند.

به گزارش فارس، این کتاب مجموعه‌ای از آثار 30 شاعر طنز و 30 کاریکاتوریست است که توسط سید عباس سجادی گردآوری شده است.