وای به حال رسانه ای که از برجام انتقاد کند!

گروه سیاسی_ هنوز از اذهان مردم سخنان رئیس جمهور پاک نشده که "از بستن دهان منتقدان و رقیبان به خدا پناه می‌برم"

به گزارش افکار نیوز؛ اما اگر همین منتقدان لب به انتقاد از برجام و عملکرد دولت باز کنند سرنوشتی همچون جهان نیوز و 9 دی پیدا خواهند کرد.

رسانه هایی مانند کیهان و وطن امروز و روزنامه های دیگر اصولگرا بارها از سوی وزارت ارشاد به خاطر انتقادهایشان تذکر گرفته اند و یا سایتی مانند جهان نیوز فیلتر می شود همچنین در زمانی تقسیم یارانه مطبوعات این روزنامه های دولتی و اصلاح طلب هستند که بیشترین یارانه را دریافت می کنند.

اما از سوی دیگر رسانه ای مانند معماری نیوز که با دروغ و نیرنگ و طبق نقشه اصلاح طلبان می خواست القا کند که اصولگرایان شورا املاک نجومی از شهرداری گرفته اند و با آبروی بسیاری از افراد بازی کرد وقتی بسته می شود دوستان اصلاح طلب دولت یا دائما به خانواده سردبیر آن سر می زنند  و یا از بسته شدن این سایت کذاب پله می کنند.

سوال اینجاست آیا حق یک رسانه اصولگرا که منتقد است برخورد قهرآمیز است اما یک رسانه اصلاح طلب کذاب مظلوم نشان داده شود؟

هنوز خبرنگاران انقلابی جهان نیوز نمی دانند به کدام دلیل فیلتر شده اند و برای کدام انتقادشان مورد بی مهری و قهر دولت قرار گرفته اند.

به نظر می رسد دولت به جای اینکه با رسانه ها برخورد کند پاسخ این سوال را دهد که واقعا برجام برای ما چه چیزی به ارمغان اورده است، آیا در طول این یک سالی که از برجام می گذرد گشایش اقتصادی رخ داده و واقعا وضع معیشتی مردم بهتر شده است؟

رسانه وظیفه اش انتقال مشکلات مردم به مسدولین است و اینکه دولت بخواهد با رسانه های منتقد برخورد کند دور از انصاف و دور از شنیدن صدای مردم است.

علیرضا تهرانی