پزشکیان همانطور که از FATF سر در نمی‌آورد از برخورد قهر آمیز با رسانه ها هم سردرنمی‌آورد

گروه سیاسی- اسماعیل کوثری نماینده سابق تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با اشاره به اظهارات مسعود  پزشکیان مبنی بر برخورد قهر آمیز شهرداری تهران با رسانه ها گفت: آقای پزشکیان چندی پیش اعلام کرده که از FATF سر درنمی‌آورد و از این توافق خبری ندارد.

به گزارش افکارنیوز، چهره شاخص اصولگرایان افزود: بنابراین فردی که می گوید از مساله به این مهمی سر در نمی آورد و در جریان آن نیست، قطعا در جریان دیگر امور کشور از جمله برخورد قهر آمیز با رسانه ها نیست و همین طوری اظهار نظر می کند.

مسعود پزشکیان نماینده تبریز و نائب رئیس اول مجلس اخیر گفته وقتی مردم می بینند که شهرداری با رسانه ها برخورد قهر آمیز دارد حتی اگر تخلفی صورت نگرفته باشد، گمان می کنند لابد تخلفی وجود داشته که شهرداری دست به این برخوردها می زند.

اظهارات پزشکیان مربوط به دروغهای یک سایت اصلاح طلب در خصوص برخی از مسئولین شهرداری بوده که آنها را به دریافت املاک نجومی متهم کرده بود.

وی با اشاره به رفتار دولت با رسانه ها و مردم افزود: متاسفانه دولت با مردم و رسانه ها طلبکارانه برخورد می کند و این برخوردها در لحن رئیس جمهور وزرا مشخص است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با اشاره به اظهارات روز سه شنبه وزیر امور خارجه در صحن مجلس و عصبانی شدن وزیر فزود: ظریف فکر می کند که مجلس باید به وی پاسخگو باشد بجای اینکه خود وی باید پاسخگوی مجلس باشد.

کوثری تصریح کرد: همچنین آقای روحانی رئیس جمهور، صحبت های خود بصورتی مطرح می کند که انگار مردم باید کارهای دولت را انجام دهند و بجای انجام امور مردم و رفع مشکلات، خود را از مردم طلبکار می دانند.

وی با اشاره به پرداخت حقوقهای نجومی اضافه کرد: متاسفانه دولت باید بجای پاسخگوی در این زمینه و جلوگیری از ضایع شدن بیت المال، از متخلفین افراد دفاع می کند.

چهره شاخص اصولگرایان افزود: رئیس جمهور و وزرای مربوطه بجای اینکه به مردم پاسخ دهند که چه برخوردی با متخلفین حقوقهای نجومی داشتند، فرافکنی می کنند و سعی دارند تا دیگر نهادها و سازمانها را با طرح ادعاهایی درگیر مساله کنند.

کوثری اضافه کرد: دولت باید متخلفین را به ستگاه قضایی معرفی و نتیجه اقدامات خود را به اطلاع افکار عمومی برساند اما می بینیم که بجای این کارها موضوع املاک نجومی در شهرداری را مطرح می کنند .

وی افزود: اگر در شهرداری هم تخلفی صورت گرفته باید برخورد قانونی و قضایی صورت گیرد اما این بدان معنا نیست که دولت خود را طلکبار مردم بداند و با فرافکنی اقدام فرار به جلو داشته باشد.

نماینده سابق تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برخوردی که دولت با رسانه ها داشته و رسانه ها فیلتر شدند، درست نبوده و مردم جواب اینگونه رفتارها را در سر صندق ها خواهند داد.


علیرضا تهرانی