15 نماینده به رئیس‌جمهور نامه نوشتند

،فاطمه سعیدی با بیان این مطلب اظهار کرد:‌ معلمان بازنشسته از اقشار والای جامعه، در تنگنای معیشتی به سر می‌برند و این امر باعث بروز مشکلات فراوانی برای آنان شده است، البته این قشر با برگزاری تجمعات متعدد نارضایتی خود را اعلام داشته و خواستار اصلاح وضع موجود هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به برگزاری نشستی با نمایندگان فرهنگیان بازنشسته گفت: نادیده گرفتن اجرای ماده 64 قانون مدیریت خدمات کشوری از سال 86 تاکنون و همچنین نادیده گرفتن اجرای ماده 125 قانون مدیریت خدمات کشوری ( به غیر از سال 93 در سالهای دیگر این ماده رعایت نشده است ) از جمله مواردی بوده که مطرح شد.

وی همچنین افزود: پاسخگو نبودن بیمه خدمات درمانی و بیمه تکمیلی موجود با توجه به شرایط سنی و جسمی معلمان بازنشسته و تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت پیش کسوتان فرهنگی از دیگر مواردی است که دراین نشست مورد بحث قرار گرفت.

سعیدی در ادامه خاطر نشان کرد: در نامه‌ای که به رئیس جمهور نوشته شده، پیشنهاد شد که در خصوص تجمیع یا همسان سازی منطقی نظام های پرداخت گامهای موثری برداشته و همچنین زمینه تجمع صندوق‌های بازنشستگی فراهم شود.

وی ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهور با تدبیر گره از کار فرو بسته فرهنگیان باز کند.

بر اساس این گزارش، این نامه که توسط فاطمه سعیدی نماینده‌ تهران تهیه و مورد پیگیری قرار گرفته به  امضای نمایندگانی از جمله علی مطهری، محدرضا تابش، فریده اولاد قباد، محمود صادقی، علیرضا رحیمی، طیبه سیاوشی، فاطمه ذوالقدر، نحمدجواد فتحی، الیاس حضرتی، مصطفی کواکبیان، داوود محمدی، میرحمایت میرزاده، اصغر مسعودی و محسن علیجانی که از اعضای فراکسیون امید هستند ، رسیده است.