بی بی سی در شب عاشورا جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی پخش می کند؟!

شواهد و قرائن نشان می‌دهد دشمنان ملت ایران و اسلام از طریق رسانه‌های وابسته، در عاشورای امسال هم به‌دنبال انتقام‌گیری از امام حسین(ع) به‌عنوان یکی از محرک‌های اصلی وقوع و پیشبرد انقلاب اسلامی مردم ایران هستند. از جمله این اقدامات هجمه وسیع علیه عزاداری‌های ایام ماه محرم و تمسخر و توهین و حرمت‌شکنی عاشورای حسینی توسط شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای وابسته به دشمنان است.

این روزها علاوه بر رسانه‌های الحادی و ضددین، شاهد هستیم که اکثر شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه و دنباله‌هایشان نیز به تقابل، تمسخر و حرمت‌شکنی عزاداری عاشورای حسینی و اعتقادات والای ملت ایران اقدام می‌کنند.

«بی‌بی‌سی‌فارسی» که سابقه طولانی در خیاثت و دشمنی با آرمان‌ها و ارزش‌های ملت مسلمان ایران دارد و در برآشفتن شعله‌های آتش فتنه ۸۸ هم نقش مهم ایفا کرد، امسال در شب عاشورای حسینی، در حالی که مردم ایران و بسیاری از کشورها عزادار سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان عالم و یارانشان هستند، قرار است مستندی از جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی که در آن به مقدسات اسلامی توهین‌هایی شده را پخش کند تا بیش از پیش کینه خود به اعتقادات مسلمانان را نشان دهد.

تمام شواهد و قرائن حکایت از برنامه‌ی حساب شده یزیدیان ، مزدوران و خودفروختگان زمانه برای حرمت شکنی دوباره در عاشورای حسینی امسال دارد.

هرچند که نخستین بار نیست که رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به دولت‌های استکباری و ضدانقلاب، دشمنی خود با مبانی و ارزش‌های اسلامی را نشان می‌دهند.