درست کردن موشک برای یمنی ها کاری ندارد
منصور حقیقت پور مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنایتی که رژیم حاکم بر حجاز در یمن مرتکب شد و در نتیجه آن بیش از 700 یمنی به خاک و خون کشیده شدند، تا کنون صهیونیستها در سرزمین فلسطین انجام نداده اند عنوان کرد: یقین داریم با جنایت چند روز پیش سعودی ها در یمن، اراده مردم قهرمان این سرزمین بیشتر و محکم تر از گذشته شده است.

 

وی با بیان اینکه رژیم حاکم بر حجاز باید حدیث "الملک یبقی مع الکفر و لایبقی مع الظلم" آویزه گوش خود کند عنوان کرد: یقین بدانید حکومت آل سعود در سرزمین حجاز پایدار نخواهد ماند.

 

حقیقت پور ادامه داد: سعودی ها ابتدا با یک حمله، 700 نفر از مردم بی دفاع یمن را به خاک و خون می کشند و سپس از این سخن می گویند که آنها با سلاح های ایرانی با ما مبارزه می کنند؛ این یک فرافکنی واضح و مبرهن است چراکه ما هیچگاه به یمنی ها سلاح ندادیم.

 

وی با بیان اینکه ما به یمنی ها کمک کرده ایم منتها این کمکها، در قالب کمکهای اعتقادی، فکری و مقاومتی بوده است تصریح کرد: حمایت معنوی، سیاسی، اعتقادی، انسانی و دارویی ایران از ملت ادامه خواهد داشت.

 

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنایتهای پیاپی سعودی ها در خاک یمن باعث می شود که دانشمندان و نخبگان یمنی به سراغ ساخت تسلیحات و تجهیزات جدید بروند گفت: امیدواریم ان شاالله یمنی ها با افزایش برد موشک هایشان، عمق خاک و نقاط حساس و سیاسی آل سعود مثل ریاض و جده و همچنین پایگاههای نفتی این رژیم را هدف قرار دهند.

 

حقیقت پور با بیان اینکه دفاع حق مسلم مردم یمن است گقت: امروز درست کردن موشک برای مردم یمن کاری ندارد؛ البته باید بدانیم که تسلیحاتی که امروز مردم یمن با آنها مناطق حساس عربستان را بمباران می کند، تسلیحات به غنیمت گرفته شده سعودی هاست که بر سر خود آنها خراب می شود.