امضاء 15 نماینده مجلس پای نامه استیضاح وزیر علوم

روز گذشنه اخباری مبنی بر استیضاح محمد فرهادی وزیر علوم و تحقیقات در صحن مجلس منتشر شد، که خبرنگار ما برای کسب صحت و سقم این خبر از نمایندگان مجلس سوال کرد.

میر حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه تا دیروز بحثی در مورد استیضاح وزیر علوم در کمیسیون مطرح نشده است، تاکید کرد: تاکنون صحبتی درباره این موضوع نشده و من به عنوان سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات چنین سخنی نشنیده ام، و روز گذشته که تا آخر شب هم در مجلس بودیم، هیچ صحبتی در این خصوص نشده است.

از آنجاییکه موضوع استیضاح وزیر علوم موضوع تازه‌ای نبود و پیش از آن خبرها حکایت از این داشت که برخی نمایندگان طرح استیضاح را امضا کرده و به هیئت رئیسه مجلس داده اند، خبرنگار ما سوال خود را از نماینده دیگری هم پرسید.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمسیون برنامه و بودجه گفت: استیضاح آقای فرهادی قطعی شده و به کمیسیون آموزش هم ارجاع داده شده است.

حاجی دلیگانی عدم اطلاع میرزاده از نهایی شدن استیضاح فرهادی را متاثر از طولانی شدن فرآیند اداری خواند و گفت: استیضاح فرهادی نهایی شده و وی به صحنه استیضاح می آید.

وی با بیان اینکه طرح استیضاح به آقای رنجبر زاده عضو هیئت رسیده تحویل داده شده است افزود: دستور استیضاح از سوی رنجبرزاده به کمسیون آموزش ابلاغ شده است.

حاجی دلیگانی در پایان اعلام کرد: 15 نفر طرح استیضاح فرهادی را امضا کرده اند.