فانی دیگر ماندنی نیست
حسین مقصودی، نماینده مردم سبزوار، درباره اینکه آیا امکان پس گرفتن طرح استیضاح فانی از سوی نمایندگان وجود دارد اظهار کرد: نمایندگانی که طرح استیضاح فانی را امضا کرده اند به هیچ وجه قصد ندارند از خواسته خود پیرامون استیضاح وزیر آموزش و پرورش کوتاه بیایند.

 

وی افزود: طبق قانون حضور حداقل 10 نفر برای اعلام وصول شدن طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش کفایت می کرد اما در جلسه روز گذشته مجلس 45 نفر از نمایندگان این طرح استیضاح را امضا کردند.

 

نماینده مردم سبزوار در مجلس خاطرنشان کرد: هفته بعد جلسه استیضاح فانی برگزار می شود و قطعا با این رویه ای که از سوی نمایندگان اتخاذ شده است فانی دیگر در وزارت آموزش و پرورش ماندنی نیست.

 

مقصودی با اشاره به اینکه فانی وزیر امانت دار خوبی نبود و مشکلات متعددی در زمان حضور وی در وزارت آموزش و پرورش رخ داد تاکید کرد: اتفاقاتی که صندوق ذخیره فرهنگیان رخ داد و وعده های توخالی وزیر آموزش و پرورش به معلمان به گونه ای مستمر بود و است که نمایندگان تصمیم گرفتند که فانی را استیضاح کنند.

 

وی افزود: فانی در طرح استیضاح قبلی خود قول های بسیاری به نمایندگان داده بود ولی آنها را عملیاتی نکرد از این رو نمایندگان در طرح موجود استیضاح وی از خواسته خود کوتاه نمی آیند و نسبت به اقداماتی که فانی در وزارت آموزش و پرورش انجام نداده است اعتراضات خود اعلام خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه فانی باید در بحث صندوق ذخیره فرهنگیان شفاف سازی روشنی برای مردم انجام می داد تصریح کرد: وی در این قضیه و اتفاقات دیگر که مربوط به وزارتخانه اش بوده است سکوت کرده و این سکوت ضررهای بسیاری نصیب وزارتخانه متبوعش کرده است.