وزرای پینشهادی دولت اعلام کنند تبعیت کامل از ولایت فقیه دارند

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی 3 وزیر پیشنهادی آموزش‌ و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی دولت به مجلس گفت: انتظار داشتیم دولت معیشت و مسائل اقتصادی را در اولویت کار خود قرار دهد و به این بخش توجه بیشتری داشته باشد، اما حال هم که بحث جوانان و هنرمندان را در اولویت قرار داده،  هنوز رزومه کاری وزرای پیشنهادی در اختیار نمایندگان قرار نگرفته است.

وی افزود: از آقای رئیس‌جمهور می‌خواهیم با هیأت رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی مجلس تعامل بیشتری داشته باشد تا تنشی در جامعه ایجاد نشود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما خواهان رعایت خطوط قرمز از سوی وزرای پیشنهادی هستیم و هر یک از این وزرا باید پشت تریبون مجلس از حزب منحله مشارکت بیزاری جسته و فتنه 88 را محکوم کند و این موارد جزو خطوط قرمز ما به‌شمار می‌رود و اعلام کنند تبعیت کامل از ولایت مطلقه فقیه دارند.

قاضی‌پور در پایان با اشاره به رأی عدم اعتماد مجلس نهم به دو نفر از وزرای پیشنهادی دولت در روزهای گذشته خاطرنشان کرد: برخی از این وزرا شرایط‌شان از زمان عدم رأی اعتمادر در مجلس نهم بهتر شده، اما در مواردی عملکرد خاصی نداشتند که ما بتوانیم ارزیابی دقیقی داشته باشیم.