این فرد ماهانه ۷۵۰۰ پوند می گرفت تا تحریمهای بانکی ایران باقی بماند!

جواد کریمی قدوسی در جلسه علنی امروز مجلس و در طرح سؤال از وزیر اطلاعات درباره اقدامات این وزارتخانه برای جلوگیری و برخورد با مصادیق نفوذ در مجامع علمی و فرهنگی کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری گفته‌اند که جریان منحط غرب‌گرا به دنبال نفوذ جریانی و شبکه‌ای در کشور است.

وی با اشاره به علنی بودن جلسه گفت: از هیأت رئیسه مجلس می‌خواهم یک جلسه غیرعلنی نیز تشکیل دهند تا گزارش مبسوطی را که در کمیسیون درباره ابعاد این خطر ارائه کردیم، در اینجا نیز به اطلاع نمایندگان رسانده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هدف «نفوذ»، مسئولان تصمیم‌گیر یا تصمیم‌ساز کشور به بهانه‌های مختلف هستند، تصریح کرد: مصداق نفوذ دشمن یعنی جیسون رضائیان که مسئول پایگاه اطلاعاتی آمریکا در جمهوری اسلامی بوده و حتی پاک کردن عکس شهدا از معابر شهر تهران را نیز به آمریکایی‌ها گزارش می‌داده است.

کریمی قدوسی ادامه داد: نفوذ یعنی سیامک نمازی که تنها در یکی از مأموریت‌های خود ۱۷۰ هزار دلار از آمریکا دریافت کرده است؛ پدرش نیز از طرف برخی گروه‌های جهانی، پروژه «تحدید نسل» را در ایران دنبال می‌کرده است.

وی افزود: نفوذ یعنی کرسنت که ملت ایران تاکنون ۱۸ میلیارد دلار در آن جریمه شده است. نفوذ یعنی شیعه خبیث انگلیسی که بر اساس آن دولت خبیث انگلیس افرادی را به لندن می‌برد و تحت آموزش‌های ایدئولوژیک قرار می‌دهد و فنون سخنرانی به آنها یاد می‌دهد و از آنها آیت‌الله‌سازی می‌کند تا در جمهوری اسلامی نفوذ کرده و باورهای مردم را به بازی بگیرند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نفوذ یعنی دری اصفهانی که همزمان با سه سرویس آمریکا، انگلیس و کانادا ارتباط داشته و در ایران نیز با سیروس ناصری و یکی از مسئولان نهاد ریاست جمهوری جلسه داشته است؛ وی از یک طرف در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مسئول رفع تحریم‌ها از بانک‌ها و مؤسسات مالی بوده و همزمان در مؤسسه PW لندن هم کار می‌کرده و ماهی ۷۵۰۰ پوند حقوق می‌گرفته تا تحریم‌های بانکی ایران تداوم یابد!

کریمی قدوسی تصریح کرد: این فرد دست راست تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای رفع تحریم‌های بانکی بوده و بعد از برجام نیز مدال لیاقت بر سینه او زدند و دهها سکه به او پرداخت می‌کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: وزارت اطلاعات در مقابل این مسائل چه کرده است!؟

دو سوم آموزش‌های هیأت‌های علمی و دانشگاهی در خارج به روش‌های «نفوذ» اختصاص می‌یابد

کریمی قدوسی در ادامه گفت: بر اساس گزارش وزارت اطلاعات در فتنه ۸۸، سفارت انگلیس به فتنه‌گران خط می‌داده و امکانات درمانی و اطلاعاتی در اختیار آنها قرار می‌داده است.

وی افزود: نفوذ دشمن در دانشگاه یعنی کند شدن حرکت علمی کشور به ویژه در حوزه‌های هسته‌ای و ماهواره و در عوض، سوق دادن برخی هیأت‌های علمی و دانشگاهی به سمت خارج، آن هم در حالی که دو سوم وقت آنها در آنجا به یادگیری روش‌های نفوذ اختصاص می‌یابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در این باره جزئیاتی است که در جلسه غیرعلنی مجلس خواهم گفت.

مأموریت افسر امنیتی اروپایی به سه زن ایرانی برای ارتباط با مسئولان با کد «پرستو»

کریمی قدوسی با اشاره به بهره‌گیری از روش‌های غیراخلاقی برای نفوذ، گفت: در یکی از سفارتخانه‌های اروپایی در تهران، افسر امنیتی سفارت سه زن را از میهمانان انتخاب می‌کند و آنها را با کد «پرستو» به جان افراد مطرح کشور می‌اندازد تا به نظام ضربه بزنند.

وی ادامه داد: نفوذ یعنی هدیه دادن به شیطان در مذاکرات هسته‌ای توسط یکی از اعضای تیم که متأسفانه دیروز سخنگوی وزارت امور خارجه آن را توجیه می‌کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: نفوذ یعنی تربیت حداقل ۶۰۰ خبرنگار و مدیر رسانه‌ای در مراکز فرهنگی وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه.

اگر می‌خواهیم راهبرد نفوذ را بشناسیم کتاب سریع‌القلم را بخوانیم

کریمی قدوسی ادامه داد: نفوذ یعنی اخراج مراکزی مانند قرارگاه خاتم‌الانبیاء از پروژه‌های ملی و اکتشاف نفت و سپردن آنها به بیگانگان.

وی با اشاره به خلق کلید واژه‌های خاص و تیترهای سخنرانی در راستای پروژه نفوذ و دوقطبی‌سازی، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم به راهبرد نفوذ پی ببریم و آن را بشناسیم، کتاب «ایران و جهانی شدن» آقای سریع‌القلم مشاور امروز رئیس‌جمهور را بخوانیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: این سؤال برای ما وجود دارد که چرا به استناد گزارش دستگاه‌ها، خطر نفوذ در این دولت ۱۰ برابر گذشته شده است؟

پس از سخنان نماینده مردم مشهد که از طرف دو نماینده دیگر یعنی حسن نوروزی نماینده رباط‌کریم و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر مطرح شد، کریمی قدوسی با اشاره به توضیحات وزیر اطلاعات گفت: هدف از طرح این مطالب این بود که خطر این مسئله گوشزد شود و این موضوع به گوش آقای رئیس‌جمهور رسانده شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران همان اعتمادی را که به نیروهای مسلح خود دارد، به نیروهای اطلاعاتی و امنیتی نیز دارد، اعلام کرد که از پاسخ‌های وزیر اطلاعات قانع شده است.