به گزارش فارس، صبح امروز مراسم تقدیر وتشکر از کارکنان پالایشگاه آبادان با حضور وزیر نفت در ساختمان این وزارت خانه برگزار شد که حاشیههایی داشت.
در ابتدای این مراسم آیاتی از قرآن تلاوت شد و پس از آن نیز معاون وزیر نفت در امور پالایش صحبت و بعد از ان مدیر عامل پالایشگاه آبادان صحبت کرد.
در ادامه این نشست مدیرعامل پالایشگاه آبادان اعضای حاضر در این نشست را معرفی کرده و پس از آن رستم قاسمی وزیر نفت سخنانی را در خصوص خدمات این پالایشگاه در دوران جنگ تحمیلی ایراد کرد.
در پایان این نشست وزیر نفت از کارکنان پالایشگاه آبادان تقدیر و تشکر کرد.
بنابراین گزارش یکی از حاضرین در این جلسه پدر و مادر محسن کمری بودند که در تاریخ سوم خرداد ماه سال جاری به دلیل حادثه آتش سوزی در پالایشگاه آبادان به شهادت رسیده بود.
مادر این شهید پس از اتمام سخنان وزیر نفت با خواندن آیه " مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا " گفت: من از وزیر نفت و کلیه مهندسینی که در این جلسه حضور دارند تقدیر وتشکر می کنم و هرگاه به چهره این افراد نگاه می کنم هرگز فکر نمی کنم که فرزندم از دنیا رفته است.
هنگامی که مادر شهید کمری صحبت می کرد وزیر نفت اشک می ریخت و فضای جلسه تحت تاثیر قرار داده بود.
در پایان این جلسه نیز هنگامی که وزیر نفت لوح یادبودی را به پدر شهید کمری تقدیم می کرد دستان او را بوسید و از او تقدیر وتشکر کرد.