ارجاع سه سوال نمایندگان از پورمحمدی به صحن مجلس/ نمایندگان قانع نشدند

گروه سیاسی- حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی نماینده مردم رباط ‌‌کریم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با افکارنیوز با اشاره به حضور مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری در جلسه دیروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: این وزیر برای پاسخ به چهار سوال چهار نماینده در کمیسیون حضور یافت که سه نماینده از توضیحات وزیر قانع نشدند و سوالاتشان به صحن مجلس ارجاع شد.

وی با بیان اینکه محمد علی ‌پورمختار نماینده کبودر آهنگ در خصوص مشکلات موجود در دادگستری همدان از وزیر دادگستری سوال کرد، گفت: نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در خصوص حقوق سهامداران شرکت پدیده شاندیز و نصراله پژمانفر نماینده مشهد و کلات هم در خصوص کار مجانی و بدون حقوق کارکنان شورای حل اختلاف سراسر کشور، از وزیر سوال کردند که توضیحات پور محمدی برای این نمایندگان قانع کننده نبود.

سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با بیان اینکه این سوالات برای بررسی بیشتر به صحن مجلس ارجاع شده، تصریح کرد: وزیر باید در روزهای آینده صحن مجلس حضور یابد و به این نمایندگان پاسخ دهد.

نوروزی گفت: حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان هم از وزیر در خصوص مشکلات تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچیستان سوالی مطرح کرد که وزیر قول داد تا مشکلات را پیگیری و حل کند و این نماینده قانع شد.

علیرضا تهرانی