به گزارش فارس، خیل جمعیت مشتاق دیدار مقام معظم رهبری در خیابانهای پاوه با شور و هیجان وصفناشندنی درحال رفتن به محل سخنرانی رهبر انقلاب هستند، اما دیگر جایی برای نشستن و حتی ایستادن نیست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در پنجمین روز از سفرشان به استان کرمانشاه تا ساعاتی دیگر در جمع مردم شهر شهید‌پرور پاوه حضور می‌یابند.
نماینده دور دوم شورای اسلامی پاوه که جانباز است‌ در حالی که پسر جوانش با ولیچر او را حرکت می‌دهد با شادی که در چشمانش از وصال یار شوق می‌زند می‌خواهد خود را به محل سخنرانی برساند.
ویلان فتحی دختر‌بچه ۵ ساله پاوه‌ای در حالی که چفیه بر سر کرده و عکس زیبایی از آقا را در دستان کوچکش گرفته است می‌گوید: خیلی خوشحالم که می‌خواهم رهبرم را ببینم.
احمد قادری پیرمرد فرتوتی که با عصا حرکت می‌کند، می‌گوید: شانی که رهبری انقلاب دارند در حد رهبری کل دنیاست.
او ادامه می‌دهد: دوست دارم به رهبرم بگویم چقدر دوستش دارم.
گروه‌های مردم دسته دسته با لباس‌های محلی کردی در حال رفتن به محل سخنرانی هستند و لحظه به لحظه بر خیل جمعیت مشتاق افزوده می‌شود، حتی خیابان‌های.
مدینه شاهمرادی زن ۴۰ ساله پاوه‌ایی که لباس محلی بر تن داشته و با عجله می‌خواهد خود را به محل سخنرانی برساند‌، می‌گوید: خیلی خوشحالم که قرار است با آقا دیدار کنم؛ دیشب از خوشحالی و شوق دیدار رهبر انقلاب نخوابیدم.
نیروهای تلاشگر امداد و نجات هلال احمر هم که در پاوه هستند، آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند زیرا ممکن است امروز افرادی زیر دست و پا بمانند.
حسین خادم از این امدادگران به خبرنگار ما می‌گوید: مردم پاوه خیلی خوب و با صفا هستند و به رهبر خود عشق می‌ورزند؛ آنها از دیشب به پایکوبی و شادی مشغولند و از شوق دیدار آقا در پوست خود نمی‌گنجند و من در کمتر شهری این همه شور وشوق دیده‌ام.
وی می‌افزاید: وظیفه ماست که به مردم خدمت کنیم و رهبر معظم انقلاب هر امری داشته باشند انجام می‌دهیم اما خود ما هم به عشق رهبری و زیارت ایشان آمده‌ایم.
سروش عثمان‌زاده که ۱۳سال دارد در حالی که سربند لبیک یا خامنه‌‌ای بر سر دارد، می‌گوید: حس خیلی خوبی دارم از دیشب با خانواده در خیابان مشغول خوشحالی و پایکوبی بودیم؛ من آقا را خیلی دوست دارم.
مردمانی از مریوان کردستان و کامیاران هم آمدهاند، امروز پاوه نماد وحدت، عشق و میثاق امت با امام است و صدای تپش قلب مردم وفادار اورامانات به گوش میرسد.