مسیح علی نژاد دوباره زنان ایران را تحریم کرد

زنان داخل و خارج ایران که عرق خود را به میهن هنوز در خون های خود می دیدند در مقابل این تحریم ایستادند و درگیری های لفظی بسیار شدیدی در رسانه های مجازی و تلویزیون های فارسی زبان بر سر این که چرا نباید ورزش ایران را تحریم نمود در گرفت.

این درگیری ها نهایتا با فشار زنان مخالف تحریم ورزش زنان به این جا رسید که افرادی مثل علی نژاد که خود بانی تحریم بودند به طرف مقابل رفتند و در مصاحبه های خود مدام در پی تبرئه خود از این اتهام بودند که ما قائل به تحریم نیستیم ولی در آن فضای پر آشوب کسی این تغییر جهت دروغین او را باور نکرد و هم چنان رسانه های جهانی بر علیه وی مقالاتی را نوشتند تا وی را بهتر برای مخاطبشان بشناسانند.

این هجمه ها بر علیه علی نژاد آنقدر بالا گرفت که حتی شبکه بی بی سی فارسی و روزنامه هایی مثل گاردین هم بر علیه اقدامات وی موضع گیری نمودند.

حالا که این چالش ها فرونشسته مسیح علی نژاد هم چنان بر سر موضع تحریم ایستاده است. مثلا مسابقات قهرمانی تیراندازی آسیا که قرار است در آبان ماه در تهران برگزار شود را تحریم نموده. بهانه وی برای این تحریم جدید «هینا سیدهو» ورزشکار زن هندی در رشته تیر اندازی است که گفته ممکن است به دلیل حجاب به این مسابقات نیاید. وی گفته اجبار تماشاگران و ورزشکاران به‌ داشتن حجاب با روح این مسابقات در تضاد است و به همین دلیل ترجیح می‌دهد که در این مسابقات حضور نداشته باشد.

 

۲۰۱۶-۱۰-۳۰_۱۱-۲۱-۲۶

هینا سیدهو ورزشکار هندی

همین موضوع بهانه ای شده تا مسیح علی نژاد رویه قبلی خود را در مبارزه بر علیه حجاب پی بگیرد و دوباره موضوعی را که به زنان ایرانی مربوط می شود را بین المللی نموده و برای تحریم ورزش زنان تقلا کند.

البته ناگفته نماند که علی نژاد همواره تلاش می کند که خود را مخالف آسیب به مردم ایران نشان دهد و تاکید می کند خواهان تحریم مردم ایران نیست و فقط خواهان فشار آوردن به دولت ایران است. مخالفان علی نژاد این رفتار ریاکارانه وی را با اوباما مقایسه می کنند که در زمان تصویب سخت ترین محاصره اقتصادی علیه ایران تاکید می کرد بین دولت و مردم ایران فرق می گذارد و یا نتانیاهو که سخنان خود را با اشاره به زیبایی های ایران و حمایت از مردم شایسته ایران آغاز و با پیشنهاد حمله نظامی به ایران به پایان می برد.