باهنر شایعات در مورد خودش را رد کرد

به گزارش فارس، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده جبهه پیروان خط امام و رهبری در کمیته۷+۸ با بیان اینکه انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اولین انتخابات بعد از فتنه۸۸ است، اظهار داشت: خطر جریان انحرافی و فتنه در انتخابات آتی وجود دارد.

وی با بیان اینکه جریان انحرافی در اولویت نیست، افزود: جریان انحرافی تلاش می‌کند با استفاده از قدرت و ثروت در انتخابات آتی تاثیر گذار باشد.

باهنر با بیان اینکه امیدوار است جبهه پایداری به کمیته۷ + ۸ بپیوندد از نمایندگان این جبهه برای حضور در جلسات کمیته ۷ + ۸ دعوت کرد و گفت: از همه جریان‌های اصولگرا که مرزبندی مشخصی با جریان فتنه و انحراف دارند درخواست می‌‌کنیم که منافع مجموعه اصولگرایی را فدای سهم‌خواهی و یا انحصار طلبی نکنند.

عضو کمیته۷ + ۸ با بیان اینکه گستردگی چتر جامعتین برکات زیادی برای اصولگرایان خواهد داشت، گفت: اگر برخی جریان‌ها احساس می‌کنند به سهم‌شان در جبهه متحد اصولگرایان نرسیده‌اند، برای وحدت در جبهه اصولگرایی، از این مطالبه خود صرف‌نظر کنند چرا که نباید حتی گروه‌های کوچک اصولگرا از جبهه اصولگرایی جدا شوند.

وی در پاسخ به این‌ سؤال که جبهه پایداری در اینکه افراد باید با جریان فتنه مرزبندی مشخص داشته باشند با شما هم‌نظر هستند اما می‌گویند که شخص شما این مرزبندی را ندارید، گفت: بهتر است دوستان به جبهه متحد اصولگرایان بپوندند، در این باره نیز بنده اظهار نظر کرده‌ام.

باهنر در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه شهاب‌الدین صدر و اسدالله بادامچیان از عدم تمایل آیت‌الله مهدوی‌کنی به حضور شما در کمیته۷ + ۸ خبر داده‌بود، نظر شما در این باره چیست، گفت: این موضوع که به نقل از آیت‌الله مهدوی‌کنی نقل شده شایعه است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی دیگری درباره اینکه از کدام شهر برای انتخابات آتی مجلس نامزد خواهد شد، گفت: بنده ذیل کمیته۷+۸ فعالیت میکنم و این کمیته هر تصمیمی بگیرند تبعیت میکنم.حتی اگر بگویند کاندیدا نشوم، کاندیدا نخواهم شد.