نامه ای که این حضرات نوشتند این بود که ما فقط ولایت فقیه را در شان امام می دانیم

مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم  در مخالفت با سیدرضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر بنده به عنوان مخالف صحبت نمی‌کردم به لحاظ روحی و دنیایی به نفعم بود.

** اگر بنده به عنوان مخالف صحبت نمی کردم به لحاظ روحی و دنیایی به نفعم بود/ اگر چیزی غیر از رضای خدا است انشاالله نطق بنده بند بیاید!

**عزیزانی فرمودند اگر وزیری رای اعتماد نگیرد چه می شود و سه ماه وزارتخانه فشل می شود. کجای قانون گفته که رئیس جمهور باید لج کند و سه ماه کسی را معرفی نکند، دولت در صورتی که این افراد رای نیاورد می تواند همین فردا گزینه های پیشنهادی خود را معرفی کند.

** اگر عزیزان گذشته ای داشتند خداوند اجر دهد و میزان حال فعلی افراد است و اگر چیزی گفته می شود نفی گذشته و ناسپاسی به آنها نیست. پسر نوح پسر پیغمر بود و طلحه و زبیر از یاران حضرت علی بودند. اما نمی توان امروز را به خاطر دیروز نادیده گرفت.

**  در جلسه دیروز فراکسیون روحانیون نسبت به آقای صالحی گفتم که من مخالف صحبت نخواهم کرد. چرا چون اطلاعاتی داشتیم که ایشان نامه ای را در حمایت از فتنه به وزارت اطلاعات نوشتند. ابتدا اقای صالحی منکر نامه شد و بعد ایشان که نامه را قبول کردند گفتند تعرضی به نظام و ولایت نبود. اما به نامه دسترسی پیدا کردم و کاملا بر خلاف فرمایشات ایشان است.

** ما نباید فتنه را کوچک بشماریم. آیا شما یکی از سران نظام سلطه را می شناسید که از فتنه گران حمایت نکرده باشند. رهبری فرمودند نباید، سکوت و نوع نگرش موجب تقویت فتنه شود و رهبری ده روز پس از فتنه می فرمایند موضع من همان است و بر آن حساس هستند . چرا تلاش می کنید فتنه را یک اعتراض انتخاباتی نشان دهید! چرا بعد از اینکه رهبر انقلاب در ۲۹ خرداد به عنوان یک فصل الخطاب صحبت کردند چرا باید چنین نامه ای نوشته شود.

**بخش هایی در این نامه وجود دارد که هدف مقام معظم رهبری قرار گرفتند . در صفحه 6 این نامه اشاره می شود که ما فقط ولایت فقیه را در شان امام می دانیم! و در دوران فتنه که رهبری در راس نظام هستند و این حضرات در نامه 9 صفحه ای یک جا از ایشان تبعیت نکردند.

** تحصیلات برادر عزیزم هیچ ربطی به وزیر ارشاد ندارد/ اقای صالحی از جنس فرهنگ نیست و تخصص در این زمینه ندارند.