دست اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری پر است/ رانت و پول برای ورود در لیست امید را از خانم کولایی بپرسید

حجت الاسلام رسول منتجب نیا قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی در بازدید از غرفه افکارنیوز در جشنواره مطبوعات در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح طلبان نامزدی غیر از آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت گفت: در اینکه اصلاح طلبان اتفاق نظر بر روی نامزدی آقای روحانی دارند تردیدی نیست، اگر کسی القای تردید می کند زیرا الان فصل معرفی کاندیدا نیست و آینده را کسی خبر ندارد، اگر در سال 96 همین شرایطی باشد که ما امروز شاهد هستیم قطعا و مسلما کاندیدای منحصر به فرد اصلاح طلبان دکتر روحانی خواهد بود.

وی افزود: اینکه برخی در این موضوع تردید می کنند و یا موکول به بعد می کنند زیرا فصل معرفی کاندیدا نیست، دکتر روحانی رسما اصلاح طلب نیست اما گفتمان و عملکرد او به اصلاح طلبان نزدیک است.

منتجب نیا تصریح کرد: باید صبر کنیم که ببینیم در آینده باز هم دکتر روحانی نامزد است یا شخصی دیگر، اما فعلا شخص دیگری مطرح نیست و ایشان آلترناتیوی ندارند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی بیان داشت: اصلاح طلبان برای ریاست جمهوری دستشان پر است از نظر نیرو و برای معرفی نیرو زیاد دارند اما آقای روحانی فعلا بهترین نیرو است و تردیدی در این موضوع نیست.

منتجب نیا درباره اظهارات اخیر کولایی مبنی بر استفاده برخی از رانت و پول برای حضور در لیست امید گفت: خانم کولایی اصلاحیه داشتند بعد از این موضع اما در سال 94 اصلاح طلبان در شرایطی قرار گرفتند که عمدتا نامزدهای این جریان رد صلاحیت شدند و ناچار بودیم وحدت و انسجامی ایجاد و به حداقل ها برسیم.

وی افزود: انچه به عنوان لیست امید بود نامزدهای حداقلی بود نه حداکثری، اینکه پول و رانت دخالت داشته خانم کولایی باید توضیح دهد.

در این مورد نظری ندارم اما کاندیداهای ما ان زمان حداقلی بود و امیدوارم در آینده اینطور نشود و همه جریان ها با نامزدهای حداکثری وارد شوند.