عاملین ترورهای افراد عادی در کامیاران دستگیر شده اند

افراد دستگیر شده به ارتباط و همکاری با چند عضو حزب منحله و تروریستی موسوم به دمکرات کردستان ایران"حدکا" در خصوص انجام این ترورها اعتراف کرده اند .

هاوری کوردستان فاش کرد؛عاملین ترورهای افراد عادی در شهرستان کامیاران دستگیر شده اند و هر کدام به جزئیات و شیوه انجام این ترورها اعتراف کرده اند .

شهریور ماه و مهر ماه جاری در شهرستان کامیاران از استان کردستان،سه نفر از جمله صدیق امینی،جبار ابراهیمی و شاهو کریمیان به دست افراد ناشناسی به وسیله سلاح گرم ترور شدند.در همان روز اول رسانه های حزب دمکرات این اخبار را منتشر کردند و اینگونه جلوه دادند که این افراد از مهره های دولت ایران هستند و مردم منطقه را اذیت و آزار داده اند که به دست "عقاب های زاگروس" کشته شده اند.

عقاب های زاگرس را فقط حدکا می شناسد و ادعا دارند گروهی مسلح هستند که در داخل ایران فعالیت دارند و اخبار فعالیت هایشان بعد از یک ساعت در سایت حدکا منتشر می شود!!!!

این عقاب ها در واقع پیشمرگ های حدکا هستند که از کویه راه می افتند و به اطراف کامیاران می آیند و از این اشخاص که افرادی شخصی و کشاورز و کاسب هستند،درخواست پول های هنگفتی تحت عنوان کمک به "راسان" حدکا می کنند و در مقابل وقتی این افراد جواب منفی می دهند،این عقاب ها(در مطالب بعدی اسامی ذکر خواهد شد) تصمیم می گیرند که با آن ها برخورد کنند و نتیجه این می شود که می گویند یکی از "خائنین ملت" به دست عقاب ها کشته شد .

این مطالب را افراد همدست و همکار پیشمرگ های حدکا اعتراف کرده اند که در مطالب آتی جزئیات بیشتر با ذکر اسامی آن ها منتشر خواهد شد .