آیا زمان آن نرسیده که سران فتنه توبه کنند؟

گروه سیاسی- این روزها اخبار انتخابات آمریکا جزو داغ ترین خبرها در جهان است زیرا کشوری که خود را پرچمدار دموکراسی و تمدن و انتخابات حزبی و ساختارمند می داند گرفتار گرداب اعتراضات و آشوب های پس از انتخابات شده و حالا طرفداران نامزد شکست خورده به خیابان ها آمده اند و رای اکثریت و قانون را نمیپذیرند.

به گزارش افکارنیوز، این لشگرکشی خیابانی برا ما بسیار آشناست، هفت سال پیش مدعیان اصلاحات با شکست نامزدشان، طرفدارانشان را به خیابان و اعتراض دعوت کردند و آمریکا و انگلیس روزی نبود از این معترضین دفاع و پشتیبانی نکنند و حتی بعدتر معلوم شد فتنه عظیم 88 توسط سرویس های جاسوسی و سردمداران آنها طراحی و اجرا شده است.

امروز که بومرنگ آشوبگری به جامعه آمریکا برگشته اما رفتار انگلیسی ها و آمریکایی ها عوض شده و دم از پذیرش رای اکثریت و کنار آمدن با نامزد پیروز و نتایج انتخابات می زنند.

رفتار دو گانه آمریکایی ها و انگلیسی ها بر کسی پوشیده نیست اما جالب اینجاست هنوز سران فتنه در ایران دست از مواضع خود بر نداشته اند و آیا امروز و با اتفاقات پس از انتخابات آمریکا برای آنها ثابت نشده که پشتیبانان آمریکایی و انگلیسی فتنه تنها به فکر براندازی اصل نطام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و سران فتنه آیا نباید از مردم عذرخواهی کنند؟

هنوز یادمان نرفته که مرحوم عسگراولادی در سال پایانی عمرش سعی کرد راه را برای بازگشت سران فتنه باز کند تا آنها با عذرخواهی به دامان ملت برگردند اما گویا همچنان انها بر سر مواضع خود ایستاده و به اشتباه خود پی نبردند. آیا زمان آن نرسیده سران فتنه توبه کنند ؟

اینک پس از هفت سال و با رفتار متناقض حامیان فتنه در دو انتخابات یکی در 88 و دیگری در آمریکا باز هم برای سران فتنه ثابت نشده که آمریکا و انگلیس دشمنان این کشورند نه دوست؟

اما به راستی خداوند متعال در قرآن کریم در سوره حدید چه زیبا می فرمایند که:

آیا مؤمنان را وقت آن نرسیده است که دلهایشان در برابر یاد خدا و آن سخن حق که نازل شده است ، خاشع شود؟ همانند آن مردمی نباشند که پیش ازاین کتابشان دادیم و چون مدتی بر آمد دلهایشان سخت شد و بسیار نافرمان شدند .


مصطفی حسینی