برنامه اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری

کمال سجادی با بیان اینکه اصولگرایان در حال حاضر بیشتر موضوع انتخابات شورای شهر و روستا را در نظر دارند، اظهار داشت: تمام تلاش اصولگرایان این است که بررسی‌های لازم را انجام دهند تا هر چه زودتر به فهرست 21 نفره تهران برای انتخابات شورا برسند.

 

سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به اینکه متاسفانه این روزها در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری 96 اخبار ضد و نقیضی شنیده می‌شود، گفت: برخی احزاب و تشکل‌ها حتی کاندیداهای مورد نظر خود برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را معرفی کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه جبهه پیروان هنوز به طور جدی وارد بحث انتخابات ریاست جمهوری نشده است، تصریح کرد: از آنجایی که ما هنوز به طور جدی کاندیداهای خود برای انتخابات ریاست جهموری 96 را مورد بررسی قرار نداده‌ایم، معرفی کاندیداهای جبهه پیروان در دو هفته آینده کذب است. 

 

سجادی با بیان اینکه نظر جبهه پیروان این است که در نهایت به یک فرد واجد شرایط برسیم، اظهار داشت: راهبرد اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 ائتلاف است و همه آنان با محوریت روحانیت مبارز از یک نفر حمایت خواهند کرد.

 

سخنگوی جبهه پیروان با تاکید بر اینکه همه اصولگرایان اعتقاد دارند که تعدد کاندیداها مثل انتخابات ریاست جمهوری سال 92 آرا را متفرق و تقسیم می‌کند، ادامه داد: همه احزاب اصولگرا باید با یکدیگر متحد باشند و با جناح مقابل رقابت کنند.

 

وی با بیان اینکه قطعا اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 کاندیدا دارند، تصریح کرد: معرفی چندین کاندیدا از احزاب مختلف طیف اصولگرا نفی کننده هدف این طیف برای حمایت از یک فرد واحد در انتخابات 96 نیست.