از شایعه آمدن روحانی با مترو تا حضور چشمگیر دانش‌آموزان

خبرنگاران حاشیه‌های جالبی را از سفر رئیس جمهور به استان البرز گزارش داده‌اند که بخش‌هایی از آن را با هم می‌خوانیم:

تصویری در فضای مجازی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد رئیس جمهور بخشی از مسیر تهران تا کرج را با مترو آمده، این خبر هنوز از سوی مسؤولان رسمی تایید نشده است.

برخی از کارکنان و مدیران استانداری البرز صبح امروز به تهران رفته و با یک فروند هلیکوپتر رئیس جمهور را در سفر به البرز همراهی کردند.

*گروه 3 هزار نفری سرود دختران یکی از سرودهای حماسی را با لباس‌های متحد‌الشکل در ورزشگاه مخابرات کرج اجرا کردند.

 

حضور گسترده دانش‌آموزان در محل سخنرانی رئیس جمهور و مسیر استقبال با وجود تعطیل نبودن مدارس جالب توجه به نظر می‌رسد.

 

هوای استان البرز هم‌اکنون براساس گزارش سازمان‌های مربوطه از جمله هواشناسی و محیط زیست آلوده است؛ مدارس استان تهران امروز به دلیل آلودگی هوا تعطیل بود اما برخی منتقدان می‌گویند به دلیل حضور دانش‌آموزان در مراسم استقبال امروز مدارس استان البرز تعطیل نشد.

 

*رئیس جمهوری دقایقی قبل نخستین مصاحبه خود را پس از ورود به استان البرز در حالی انجام داد که آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و سیدحمید طهایی استاندار البرز وی را همراهی می‌کردند.

با وجود نزدیک شدن به ساعت 10 صبح، هنوز رئیس جمهور وارد ورزشگاه نشده، این در حالی است که ساعت سخنرانی حسن روحانی 9:30 دقیقه اعلام شده بود.

بیش از 15 دستگاه یارانه و 15 خط تلفن برای مخابره اخبار سفر رئیس جمهور در ورزشگاه مخابرات کرج در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است.

اکثر مدیران ادارات، فرمانداران و مدیران میانی استان البرز هم‌اکنون در ورزشگاه انقلاب کرج حضور دارند.

 

 
*سرودهای انقلابی و حماسی و همچنین مداحی از بلندگوی ورزشگاه مخابرات در حال پخش شدن است.