انتظار آقا از ارتش جمهوری اسلامی ایران

سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در مراسم تودیع و معرفه فرماندهان نیروی زمینی ارتش که صبح امروز برگزار شد، نیز ضمن قرائت احکام فرماندهان اظهار داشت: امیدواریم فرماندهان قدم بزرگی را بردارند و با فکر و تدبیر خواسته های رهبری معظم انقلاب را اجرا کنند.

وی افزود: در حکم امیر پوردستان امر به ارتقا آمادگی‌ها در بخش اطلاعات و عملیات و رفع معضلات معیشتی کارکنان شده است که البته ارتش در زمینه اطلاعات قدم های خوبی برداشته و یک مقدار پایش را فراتر از کشور گذاشته و اطلاعات خوبی بدست آورده و می آورد.

سردار شیرازی تصریح کرد: ماموریت ارتش مشخص و توانش وسیع است و انتظار آقا نیز ارتقا کارهای اطلاعاتی و عملیاتی است؛ عملیاتی که مطابق با نیاز روز برآورد می‌شود.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا گفت: ارتش و نیروی زمینی با ایجاد واحدها و گردانهای واکنش سریع در حوزه عملیاتی هم اقدامات خوبی داشته و البته باید کاری کنیم که کارکنان ازتش دغدغه ای جز کار نداشته باشند.

وی ادامه داد: حضرت آقا در حکم امیر حیدری بر ارتقاء یگانها تاکید کردند و ما بایستی حوزه تحرک و جابجایی را تقویت کنیم.

سردار شیرازی افزود: ما باید ببینیم تهدیدات از کجاست و راه های مقابله با آن را تهیه و تمرین کنیم و آمادگی ها نیز باید بر اساس تهدیدات روز باشد که البته نیروی زمینی قدمهای خوبی برداشته است.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت جوانان که به خدمت می‌آیند استفاده کرد، گفت: جوانی که در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرد را باید در دوران خدمت ارتقا داد و این انتظار آقا است که در حکم امیر پوردستان هم به آن تاکید شده است.