هر نادانی می دانست با برجام تحریم لغو نمی شود/ سیاستمداران ما در مقابل آمریکا ذلیل شدند/ نمایندگان شرافت خود را در مقابل آمریکا لکه دار نکنند

به گزارش خبرنگار افکارنیوز از حرم مطهر رضوی، حجت الاسلام والمسلین علیرضا پناهیان امشب (جمعه شب) در رواق امام خمینی (ره) با اشاره به ویژگی برجسته امام رضا (ع) گفت: شجاعت در دفاع از حق و ولایت مهمترین ویژگی امام رضا(ع) بود و ما امام رضا(ع) را به این شجاعت می شناسیم.

وی افزود: امام رضا(ع) امامی سیاسی بود و حقایق را در کنار و در جمع دشمنان خود بیان می کرد و پای ولایت می ایستاد و ترسی هم نداشت.

این فعال فرهنگی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ما، مسئولین و سیاستمداران ما در فرهنگ دینی، سیاسی و فرهنگ زیارتی در دیدن این ویژگی برجسته امام رضا(ع) نقص داریم، افزود: اگر نقص نداشتیم سیاستمداران ما در مقابل آمریکا ذلیل نمی شدند.

پناهیان گفت: نمایندگان آمریکا به اتفاق آرا به ادامه تحریم ایران رای دادند، ما منتظریم ببینیم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی ما آیا به اتفاق علیه آمریکا قیام می کنند. اگر نه شرافت خود را لکه دار می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به قضیه برجام اشاره و تصریح کرد: ان شا الله سیاستمداران ما در مقابل آمریکا مصالح کشور را حفظ کنند وگرنه، نه تنها نام بدی از آنها در تاریخ می ماند بلکه نسلهای بعد قضاوت بدی درباره آنها خواهد داشت.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه برخی می گفتند برجام بهشت است و تاخیر در امضای آن در هر روز میلیاردها دلار ضرر دارد، گفت: این عده معتقد بودند آب و نان ما به برجام بستگی دارد و باید برجام امضا شود تا تحریم ها رفع شود. این مطالب در روزنامه های آنها هم نوشته می شد.

پناهیان گفت: برجام امضا شد و آنچه که اینها می گفتند نتیجه نداد. هر نادانی می فهمید که نمی شود اما نمی دانم چرا برخی تحلیل می کردند که می شود.

علیرضا تهرانی