وقتی ضد انقلاب ها اظهارات برجامی روحانی را سانسور کردند!

صدای آمریکا، بی‌بی‌سی ‌فارسی، رادیو فردا، رادیو فرانسه و... سخنان روز یکشنبه آقای روحانی  در مجلس را که انتقاد به نقض برجام بود، یا اصلا پوشش ندادند یا در حاشیه مطلبی قرار دادند و ترجیح دادند گزارش آن را به اطلاع مخاطبان نرسانند.

رئیس‌جمهور دیروز در مجلس گفت: ما به بدعهدی طرف مقابل واکنش نشان می‌دهیم. بنده به صراحت اعلام می‌کنم که نقض برجام را از سوی هیچ یک از اعضای 5+1  تحمل نخواهیم کرد و به آن پاسخ مناسب خواهیم داد. مصوبه اخیر کنگره آمریکا به اعتقاد ما با برجام مغایرت داشته و ناقض آن است.

روحانی افزود: لذا رئیس‌جمهور آمریکا موظف است با استفاده از اختیارات خود از تأیید و به ویژه اجرای آن جلوگیری کند. صریحا اعلام می‌کنم چنانچه این مصوبه به اجرا گذاشته شود نقض فاحش برجام بوده و پاسخ قاطعانه ما را به دنبال خواهد داشت. حتی امضای آن توسط رئیس‌جمهور آمریکا را نیز خلاف تعهدات آمریکا می‌دانیم و با عکس‌العمل مقتضی روبه‌رو خواهد شد. لذا  در چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی و قانون  مصوب مجلس شورای اسلامی در جلسه هفته پیش روی هیئت نظارت بر اجرای برجام تصمیمات لازم را اتخاذ و به اطلاع مردم خواهیم رساند.