تشریح نشست فراکسیون روحانیت مجلس با آملی لاریجانی

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز اعضای فراکسیون روحانیت مجلس با رئیس قوه قضاییه گفت: در جلسه امروز اتفاقاتی که اخیراً در کشور رخ داد و اتهاماتی که برخی از شبکه‌های منافقین و متأسفانه برخی از چهره‌‌های داخلی علیه رئیس قوه قضاییه مطرح شد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه رئیس دستگاه قضا عنوان کرد که سؤالی که توسط یکی از نمایندگان مجلس در جلسه علنی از وزیر اقتصاد در مورد حساب‌های قوه قضاییه پرسیده شد مبتنی بر یک شایعه بود که اصل آن کذب محض بوده است و نماینده مجلس نیز مبتنی بر این شایعات کذب سؤالات خود را مطرح کرده و دقیقاً‌ همان حرکتی را که منافقین برای بی‌رنگ کردن چهره‌ قوه قضاییه دنبال کرده‌اند در پیش گرفته است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت:‌ آیت‌الله آملی لاریجانی گفت اینکه نماینده مجلس در جلسه علنی می‌گوید واریز وجوه به حساب شخصی رئیس قوه قضاییه براساس چه ضابطه‌ای است در حالی است که هیچ گونه رقمی به حساب شخصی من واریز نشده و آن مبالغ به حساب‌هایی که به نام قوه قضاییه است واریز شده است.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضاییه اظهار داشت که سؤال نماینده مجلس از وزیر اقتصاد در خصوص حساب‌های شخصی من مبتنی بر یک شایعه کذب بوده و از نماینده مجلس انتظار می‌رود که سؤالی در صحن علنی مبتنی بر شایعات و اما و اگرها مطرح نکند و چهره رئیس قوه قضاییه را که منصوب ولی فقیه است را مخدوش نسازد که متأسفانه این اتفاق افتاد.

وی افزود: آیت‌الله آملی لاریجانی عنوان کرد که اگر این نماینده مجلس سندی مبنی بر واریز این وجوه به حساب شخصی بنده دارد ارائه کند اما این گونه حرف‌ها اتهاماتی است که منافقین برای جوسازی علیه نظام و ارکان آن و منصوبین رهبر انقلاب مطرح می‌کند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: این مایه تأسف است که یکی از نمایندگان مردم در مجلس بدون هیچ گونه بررسی به شایعه‌هایی که منافقین به دنبال آن هستند دامن می‌زند.