اختلاس 8 هزار میلیاردی و حقوق‌‌های نجومی از توفیقات دولت یازدهم است

 آیین بزرگداشت روز دانشجو امروز 16 آذر در حالی با حضور سعید قاسمی و رحیم احمدی‌روشن در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد که این دانشگاه اجازه حضور به دانشجویان و مدعوین در سالن سخنرانی را نداده بود و این مراسم در مقبرةالشهدای این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سعید قاسمی عضو جبهه فرهنگی انقلاب با اشاره به برگزاری با شکوه اربعین حسینی و تأکید بر این مسئله که این مانور بزرگ باید هر سال با شکوه‌تر برگزار شود، اظهار داشت:‌ ما به هیلاری دوستان و ترامپ ستیزان که نقشه‌های آنها با برجام نافرجام نقش بر آب شد تسلیت می‌گوییم.

قاسمی با بیان اینکه این دولت علاقه داشت تا سیاست دموکرات‌ها ادامه داشته باشد تا شاید توفیقاتی به دست آورند افزود: امروز نمایندگان دانشجویان در دانشگاه تهران هر چیزی را که لازم بود به شیخ‌الوزرا گفتند و امیدواریم صدا و سیما همه این مطالب را پخش کند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به سابقه انقلابی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: اینجا دانشگاهی است که رهبر انقلاب وقتی به اینجا‌ آمدند درباره جاویدالاثر این دانشگاه یعنی حاج احمد متوسلیان صحبت کردند، پرونده احمد به خاطر بی‌اطلاعی ما از سرنوشت او هنوز بسته نشده است هر چند او شهید یک واقعی است اما دغدغه این دولت برگزار شدن یا برگزار نشدن کنسرت است تا پیگیری سرنوشت سرداری که دانشجویان این دانشگاه هم درباره سرنوشت او مطالبه دارند.

وی با اشاره به شهدای این دانشگاه از جمله شهیدان شهبازی و صابری و جاویدالاثر احمد متوسلیان آنها را علمداران دانشگاه علم و صنعت برشمرد و افزود:‌ مدل تفکر آنها بین‌المللی بود، احمد متوسلیان فردی بود که می‌گفت ما نقطه‌چین هایی را که استعمارگران به عنوان مرز برای ما گذاشته و جهان اسلام را هزار پاره کرده‌اند قبول نداریم و حضرت روح‌الله فرمود که تلاش ما برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است و ان‌شاءالله با رفع موانع به آن مرحله خواهیم رسید.

قاسمی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام تصریح کرد: تمام دعوای ما با این جریانات انحرافی در طول این 37 سال گذشته و به ویژه در چهار سال اخیر که انقلاب اسلامی زمین‌گیر و 20 سال به عقب کشانده شده همین مسئله است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای مبارزه و نابودی جریان نهضت آزادی خون و بهای بسیار سنگینی داده است یادآور شد: این در حالی است که امروز شیخ‌الوزرا در دانشگاه تهران به ذکر خیر نهضت آزادی‌ها پرداخت. در حالیکه جریان اصیل انقلابی دانشجویی با افق بلندی که دارد، ام‌الفساد کره زمین را آمریکا می‌داند که لانه جاسوسی آنها اشغال شد و این بخش از خاک آمریکا امروز در اختیار شماست.

وی شهدایی همچون رجب‌بیگی، وزوایی، عباس ورامینی و علم‌الهدی را از علمداران تسخیر لانه جاسوسی برشمرد و با اشاره به عذرخواهی برخی لیبرال‌ها از این اقدام که حضرت امام آن را انقلاب دوم نامیدند، ادامه داد: وقتی که جریان اصلاحات آبراهام لینکن را شهید جامعه جهانی آمریکا نامیدند و از او تقدیر کردند ما متوجه عمق انحراف این آمریکا پرستان شدیم.

قاسمی با بیان اینکه برخی در داخل از جمله تکیه گاه فتنه تلاش دارند تا جبهه آمریکا پرست و استکبار بلیسان را گرم نگه دارد یادآور شد: اخیرا ایشان گفته است که ما می‌توانیم درباره واگذاری این بخش از خاک آمریکا مذاکره کنیم که البته رهبری هم پاسخ او را دادند.

وی خطاب به دانشجویان گفت: ایستادن بر سر این مسائل مناقشه‌ای سر پر دردی می‌خواهد. شما باید پای کار متوسلیان‌ها و رجب بیگی‌ها و حضرت امام باشید.

وی با اشاره به انحرافات نهضت آزادی خاطرنشان کرد: آنها از روزهای اول انقلاب به دنبال مذاکره با آمریکا رفتند اما بعد از تسخیر لانه جاسوسی خواستند با استعفای خود امام را تحت فشار بگذارند اما حضرت روح‌الله در مقابل جریان پوسیده ای که آمالش آمریکا و انگلیس بود از جوانان انقلابی حمایت کردند.

قاسمی با اشاره به کارشکنی نهضت آزادی در دوران جنگ علیه رزمندگان و مردم و همسویی آنها با جاسوسان از جمله قطب‌زاده که اعدام شد تصریح کرد: نهضت آزادی با خیانت‌هایی که علیه کشور مرتکب شد، برای همیشه حذف شدند اما در زمان فتنه در کنار منافقین، مسعود رجوی، اسرائیل، گوگوش، سروش، تکیه گاه فتنه و مهندس آلزایمر جبهه گسترده‌ای را علیه انقلاب تشکیل دادند و مهندسی که 20 سال رفته بود و فقط نقاشی می‌کشید یکباره احساس خطر کرد و به صحنه آمد.

وی با اشاره به کمک‌های عربستان و جورج سورس به جریان فتنه خاطرنشان کرد: ما هشت ما جریان فتنه‌ای بودیم که هم‌جنس‌های خودمان از سردار و آیت‌الله گرفته تا چهره‌های ضدانقلاب در آن حضور داشتند و به دنبال تغییر بودند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و مردم با مقاومت خود به دهان آنها زدند.

وی با اشاره به حضور مجید انصاری معاون رئیس‌جمهور در مراسم روز دانشجوی امروز دانشگاه علم و صنعت گفت: امروز سخنرانی سال 88 آقای انصاری به عنوان افتخار پخش شد، این جریان در سال 88 شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه می‌دادند و به دنبال تغییر نظام بودند.

قاسمی گفت: سوال ما از نمایندگان دفتر امام این است که در طول این چند سالی که تفکر امام را در دانشگاه شخم می‌زدند کجا بودید؟ و چرا شیخ انصاری در این دوران برای دفاع از فرامین حضرت روح‌الله به میدان نیامد؟

وی با اشاره به قطعنامه 598 و جام زهری که به امام داده شد گفت:‌وقتی ما می‌گفتیم کار این آقایان است به ما می‌گفتند شما در زمان جنگ خرده درگیری داشتید و اشتباه می‌گویید تا اینکه خود آقای هاشمی گفت کار ما بوده و از جام زهر به عنوان برجام مقدماتی یاد کرد.

وی با اشاره به روی کار آمدن جریان سازندگی و دولت اصلاحات گفت: آنها با شخم زدن تفکر امام پیش آمدند تا اینکه در سال 84 ورق بازی عوض شد و سال 88 فتنه ای برای براندازی جمهوری اسلامی ایجاد شد که رهبری گفتند در برخی مواقع این فتنه از جنگ 8 ساله نیز سخت‌تر بود.

قاسمی با تأکید بر اینکه هنوز چشم و قلب فتنه 88 کور نشده است، تأکید کرد: اولین خواسته دانشجوی انقلابی جدا کردن خط مسئولان از فتنه‌گران است در حالیکه هنوز آنها این مسئله را روشن نکرده‌اند و طالب و سینه‌چاک کدخدا هستند.

عضو جبهه فرهنگی انقلاب تصریح کرد: برجام یک برنامه نفوذ و براندازی نرم از داخل و خارج برای تغییر نظام بود که اتفاق افتاد و همه آنهایی که برای این تابوت خالی سینه زدند جانمازشان به سمت غرب پهن است. پیوسته برای مردم و دانشجویان روضه آمریکا می‌خوانند اما پایان این دوره چه چند ماه دیگر باشد و چه بتوانند با زر، زور و تزویر یک دوره دیگر هم بمانند پایان آنها، پایان اصل لیبرال دموکراسی خواهد بود.

وی تأکید کرد: به نظر می‌رسد دزدی هشت هزار میلیاردی صندوق فرهنگیان که حقوق‌های نجومی، رکود، بیکاری و قاچاق و همچنین بتن کردن رآکتور اراک از توفیقات این دولت است. در حالیکه قرار بود هم سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخه زندگی مردم. بنابراین استاد و دانشجوی انقلابی مطالبه خود را که درباره این خیانت و عقب زدن انقلاب اسلامی است رها نمی‌کند و پایان فرجام برجام دروغین آخرین میخ خود را بر تابوت لیبرال دموکراسی غرب خواهد کوبید.

قاسمی با تأکید بر اینکه جنبش دانشجویی انقلابی به دنبال اهداف آمریکاپرستان نخواهد رفت و قطار انقلاب از تایلند و فرانسه فابیوس عبور نخواهد کرد، گفت: این انقلاب با حسینیان و اربعین رفته‌ها از نجف اشرف و کربلای معلی عبور خواهد کرد و خود را به قدس خواهد رساند.