تاکید باهنر بر وحدت اصولگرایان در انتخابات 96

 نشست مشترک دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین امروز (پنجشنبه 18 آذرماه) از ساعت 8:30 صبح با موضوع انتخابات‌ ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی سال 96 در دفتر مرکزی این تشکل برگزار گردید.

در این جلسه محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری به تحلیل آرایش سیاسی انتخابات سال ٩٦ پرداخت و بر لزوم وحدت جریان‌های مختلف اصولگرایی تأکید کرد و همچنین به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداخت و اشاره کرد که با تجمیع نیروها می‌توان به وحدت بیشتری در این انتخابات در سراسر کشور دست یافت.

وی افزود: نگاه‌ها در انتخابات شوراها باید بر توانمندی‌های افراد باشد و حتی المقدور از نگاههای صرف سیاسی در این حوزه پرهیز نمود.

در ادامه این جلسه دبیران استانی جامعه اسلامی مهندسین به ارائه گزارشی از آرایش سیاسی نیروها در استان‌های متبوع و همچنین روند برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه خود در استانها پرداختند.

در این جلسه علیرضا شیخ عطار سفیر سابق ایران در آلمان و عضو شورای مرکزی این تشکل به تحلیل انتخابات اخیر ریاست جمهوری امریکا پرداخت. شیخ عطار همچنین به اوضاع فعلی منطقه اشاره کرد و افزود:  پیروزی‌های بزرگ به‌دست آمده در سوریه و عراق در نبرد علیه تروریست‌های تکفیری داعش و حامیانشان نشان از تفوق سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت در جهان دارد.

در پایان این نشست یک‌روزه جمع‌بندی صحبت‌ها و تدوین راهبردهای انتخابات آتی در استانها توسط دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین صورت پذیرفت.