مدعیان ساختگی‌بودن ترافیک تنها خود را نزد مردم بی‌اعتبار می‌کنند

مجتبی شاکری دبیرکل جبهه جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده توسط برخی اعضای شورای شهر تهران درباره ساختگی بودن ترافیک تهران گفت: سه‌شنبه هفته جاری رئیس راهنمایی رانندگی تهران، میهمان صحن علنی شورا بود که موضوع ترافیک نیز در آن مطرح شد.

وی افزود: در این جلسه آقای حکیمی‌پور مطالبی را در مورد غیرعادی بودن ترافیک شهر تهران مطرح کرد که مایه تعجب بود، همچنین آقای سرخو نیز در این جلسه با آب و تاب بیشتری موضوع ترافیک ساختگی را مطرح کرده و با آسمان و ریسمان بافتن عنوان کرد که در پشت قضیه ترافیک تهران دستی درکار است و سپس آقای مختاباد سخنان وی راپی گرفت و تکمیل کرد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: کاملا معلوم بود یک هماهنگی فراکسیونی میان اصلاح‌طلبان شورا انجام شده که این قضیه را مطرح کنند. همان شب بنده با آقای مسجدجامعی در این باره صبحت کرده و این موضوع را به ایشان انتقال دادم.

شاکری ادامه داد: ادعای این افراد کاملا سست، بی‌دلیل و بدون ارائه سند بود چرا که نه نظرسنجی از مردم صورت گرفته بود، نه وزارت اطلاعات در این خصوص نظری داده بود داده بود و نه حتی گزارشی از نیروی انتظامی در این باره رسیده بود.

عضو شورای شهر تهران گفت: به نظر من این شیوه حرف‌زدن آنقدر  سست و بی‌منطق است که اولاً طرف مقابل‌شان را بزرگ می‌کند چرا که مردم می‌فهمند این حرف‌ها از سر کینه است و اگر اعتباری هم دارند از دست می‌رود؛ دوماً اینکه مساله ترافیک تهران موضوع امروز و دیروز نیست و مسئولان طی سال‌های گذشته با انواع طرح‌ها از جمله طرح ترافیک، زوج و فرد و ... هنوز مشکلات ترافیک حل نشده چرا که مساله اصلی در این خصوص تردد بیش از حد خودرو در این شهر است و هر روز نیز ورودی خودروها به تهران افزایش می‌یابد.

شاکری تصریح کرد: نسبت‌دادن این حرف‌های سست و غیرمنطقی به ارگان یا اشخاص جز گناه و تشویش اذهان عمومی سودی ندارد و علاوه بر بی‌اعتبار کردن گوینده، شنونده را در تحیر نگه می‌دارد.