جلسه تاجگردون با لاریجانی درباره لایحه بودجه ۹۶

محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم از جلسه امروز غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در این جلسه درباره نحوه بررسی لایحه بودجه سال 96 کل کشور تصمیم گیری می شود.

وی با بیان اینکه در هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه 96  تصمیم گرفته شد تا بررسی این لایحه در 30 جلسه فشرده انجام شود، ادامه داد: قرار است هم زمان با بررسی لایحه برنامه ششم در صحن علنی مجلس، لایحه بودجه سال 96 نیز در کمیسیون مربوطه بررسی شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 کل کشور با اعلام اینکه به هیئت رئیسه مجلس پیشنهاد لغو شیفت سوم جلسات علنی مجلس در زمان بررسی لایحه برنامه ششم را داده ایم ، تصریح کرد: در جلسه امروز رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 96  با رئیس مجلس این موضوع نیز بررسی می شود و احتمالاً پس از این تا زمان بررسی بودجه در کمیسیون مربوطه بررسی لایحه برنامه ششم در دو نوبت در دستور کار مجلس قرار گیرد.

مفتح با بیان اینکه قطعاً اسناد بالادستی همچون برنامه ششم در لایحه بودجه سال 96 لحاظ می شود، اظهار کرد: به همین دلیل به هیئت رئیسه مجلس پیشنهاد داده ایم تا اعضای کمیسیون تلفیق بودجه در زمان بررسی لایحه برنامه ششم در صحن علنی حضور داشته باشند تا تغییرات در برنامه را در بودجه لحاظ کنند.