دعوای ضد انقلاب ها در بی بی سی سر نامه به ترامپ

اما این نامه از لحظه ای که منتشر شده جدای از مواضعی که در داخل کشور نسبت به آن بیان شده در بین ضد انقلابیون نیز درگیری های شدیدی را برانگیخته و ضد انقلاب لندن نشین و لس آنجلسی ها به واسطه این نامه به جان یکدیگر افتاده اند.

در میان این ضد انقلاب‌ها که نامه به ترامپ را امضا کرده‌اند نام‌هایی چون احمد باطبی، فعال مشهور فتنه ۷۸، سیاوش صفوی، مجید محمدی، امیرحسن اعتمادی و سعید قاسمی‌نژاد از اعضای گروهک موسوم به دانشجویان لیبرال در میان آن‌ها دیده می شوند.

یکی از امضا کنندگان این نامه سراسر خیانت بار آرش سبحانی است که تا کنون در هیچ فعالیت سیاسی نبوده و خواننده یک گروه موزیک است. وی در سال ۸۵ از ایران به آمریکا مهاجرت کرد و در شهر سانفرانسیسکو ساکن شد.

وی چند سال پس از مهاجرت به آمریکا با لونا شاد مجری سابق صدای آمریکا اعلام نامزدی نمود . در همان زمان شنیده شد که سبحانی به دلیل تجاوز یکی از کارمندان صدای آمریکا به زنان این شبکه از ادامه کار شاد در این شبکه جلوگیری کرد. البته شاد بعد ها به دلیل سرطان چند سالی خانه نشین شد و یک فیلم مستهجن هم در کارنامه خود دارد و هم اکنون مجری تلویزیون من وتو است.

لونا شاد در خصوص ترک صدای آمریکا گفته بود نامزدش به دلیل غیرت و تعصب از ادامه کار وی در این شبکه جلوگیری کرد این سخنان لونا شاد در خصوص غیرت آرش سبحانی در حالی است که سبحانی آثار سخیف و مبتذلی بر علیه حجاب و مقدسات اسلامی در راستای ایجاد فضای اباحه گری منتشر نموده است و اینکه وی نیز با مقوله ای به نام غیرت و تعصب با همسر خود برخورد می کرده است، از تناقضات قابل توجه و جالب این گونه افراد است!

البته آرش سبحانی بعد از ابتلای لونا شاد به سرطان از وی جدا شد و در حالی که نامزد سابق اش وی را فردی غیرتی می داند اینک وی نامه ای را امضا می کند که از دولت آمریکا می خواهد به کشورش حمله کند و ایران را در تحریم بیشتر فروبرد. غیرت به وطن در شخصیت این خواننده جایی ندارد همان طور که غیرت به همسرش هم نمایشی بیش نبود.

این خواننده مبتذل خوان دیروز در برنامه نوبت شمای بی بی سی فارسی در مناظره با ابراهیم نبوی دیگر ضد انقلاب خارج نشین که از وی به دلیل امضای نامه خیانت آمیز انتقاد کرده می گوید من به هر آدم مزخرفی نامه خواهم نوشت تا منافع ایران را فراهم کنم.

ابراهیم نبوی هم در جواب برخی از اظهارات وی در فیس بوکش نوشت انگار که برخی از این افراد مثل سبحانی اصلا این نامه را نخوانده امضا کرده اند چون بر خلاف مواردیکه در نامه آمده است حرف های متفاوتی می زنند.