دولت باید در قبال پدیده گورخوابی پاسخگو باشد/ هیچ چیز سر جای خود نیست

پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی  با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور درباره گورخوابی و احساس ناراحتی دولت از این موضوع اظهار داشت: تقریباً هیچ چیزی در جای خودش نیست، مردم به دولت رأی دادند تا قدرت و ثروت کشور را در دست بگیرد و معضلات جامعه را حل کند.

سروری با تأکید بر اینکه دولت باید در قبال معضلات اجتماعی این‌گونه پاسخگو باشد، یادآور شد: وقتی دولت جای اپوزیسیون می‌نشیند، معلوم نیست چه کسی باید پاسخگو باشد. سوال ما این است که مردم برای چه قدرت را به دست دولت می‌دهند و زمانی که یک عده گورخواب شده‌اند چه کسی باید پاسخگو باشد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه این رویکردها باعث ناامیدی مردم می‌شود در حالی که امید آنها دولت و قوه مجریه است، افزود: دولت وعده داده بود تا در جهت رفع محرومیت‌ها اقدام کند و 100 روزه رونق را برگرداند و رکود را از بین ببرد، اما هنوز این‌گونه نشده است.

وی با اشاره به توقف مسکن مهر از سوی دولت ادامه داد: وقتی مردم کار و درآمد و حتی سرپناه ندارند و به آنها نگاه بالا به پایین وجود دارد، باید چکار کنند، طبیعی است که این روند پدیده گورخوابی را به‌وجود می‌آورد و ادامه هم خواهد داشت.

سروری تصریح کرد: پدیده نامأنوس گورخوابی موضوعی است که دولت باید در قبال آن پاسخگو باشد نه اینکه جای مدعی و پاسخگو عوض شود.