آمریکا به دنبال از بین بردن جمهوری اسلامی با جنبش سبز بود

حجت‌الاسلام صادقی امشب در همایش ملی پیشگامان بصیرت اظهار داشت: 99 دی اعجاز الهی توسط مردم بود که فتنه‌گران آتش را بر سر ملت افکنده بود ولی مردم این دیار با رهنمودهای معظم‌له و با بصیرت آن را خاموش کردند و از بین بردند.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مهم 9 دی صف‌آرایی جبهه انقلاب اسلامی در برابر جبهه استکبار بود، افزود: 9 دی روزی بود که انقلاب اسلامی اقتدار خود را به همگان نشان داد و این روز مخصوص جناح و گروه خاصی نیست بلکه فراجناحی بوده تجلی و توام با یکدیگر بود.

مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه 9 دی آثار و پیامدهای فراوانی داشت، تصریح کرد: یکی از پیام‌های این روز پیام آوری برای استکبار بود و یکی دیگر از دستاوردهای این روز خنثی‌سازی و از بین بردن فتنه‌ای بود که که 10سال دوره طراحی آن طول کشیده و 200 روز دوره اجرا آن بود.

وی افزود: در خصوص فتنه 88 و حماسه نهم دی 9جلد کتاب نوشته شده که به صورت دایره المعارف است، که در آن به طراحی، پیاده‌سازی و چگونگی شکست استکبار در فتنه 88 اشاره شده است.

 

آمریکا به دنبال از بین بردن جمهوری اسلامی با جنبش سبز بود

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه در سال 82 سناتور آمریکایی علنا در جلسه رسمی اعلام می‌کند که نظام جمهوری اسلامی ایران را با جنبش سبز منهدم خواهیم کرد، گفت: استکبار 10 سال بر روی ایجاد فتنه در ایران طرح‌ریزی کرد و 200 روز نیز به طول کشید ولی با حماسه بزرگ 9دی از تمام نقشه آنها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به اینکه استکبار برای ایجاد فتنه به جمع‌بندی اتاق فکر، هماهنگی با 60 مرکز وزارت امورخارجه برای بررسی تمام ابعاد ایجاد فتنه ایجاد کرده بود، افزود: برای فتنه 12 مرکز دور ایران ماموریت داشتند و 17 سفارتخانه دور ایران هماهنگ شدند و تمام افراد و جریانات مختلف و موافق و رسانه‌ها تجهیز شده که با ایجاد فتنه در ایران دور هم جمع شده بودند.

مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: استکبار بعد از شکست در فتنه عوامل شکست خود را مورد بررسی قرار داد و در نتیجه دو عامل را نتیجه شکست در فتنه اعلام کرد.

وی ادامه داد: آمریکا درایت، هوشیاری اقتدار مقام عظمای ولایت را مهم‌ترین عامل در شکست در فتنه می‌دانند.

حاجی‌صادقی عامل دوم شکست استکبار در فتنه را عدم تغییر نگرش مردم دانست و گفت: آمریکا معتقد است همه چیز را تغییر داده بودند و فقط نگرش مردم تغییر نکرده بود و برای پیروزی در فتنه باید گرایش‌های مردمی را تغییر دهیم که برای این منظور مرکزی را جهت تغییر نگرش مردم ایجاد کرده‌اند.

وی تاکید کرد: اکنون دشمن در راستای فتنه جدید است که می‌خواهد روحیه شهادت طلبی، ایثارگری و جهادی مردم را با روحیه دنیاگرایی و دنیا افزاری تغییر دهد.

حاجی‌صادقی یکی دیگر از اهداف شوم دشمن را گرفتن روحیه عاشورایی دانست و گفت: آنها می‌خواهند دینداری را از ما بگیرند و به جای آن دینداری سکولار که برای آنها بی‌خطر است را بدهند.

 

آمریکا به دنبال فتنه دهه 90 است

وی اظهار کرد: آمریکا در پی طراحی فتنه دهه 90 است و اگر در سال 60 فتنه حاکمیت ملی‌گرایی و مساله قائم مقامی و در دهه 70 فتنه اسلام طلبان سکولار و در دهه 80 فتنه بزرگ 88 و انقلاب مخملی را ایجاد کرد الآن می‌خواهد فتنه دهه 90 را با نفوذ به صورت فردی و غیر فیزیکی در فرهنگ و سیاست مردم ایجاد کند و  مردم توان ایستادگی نداشته باشد.

حاجی‌صادقی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اینکه فضای مجازی قتلگاه جوانان شده است، گفت: اکنون دشمن از طریق فضای مجازی آغاز به نفوذ کرده است.

مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه یادآور شد: برخی از پیاده نظام‌ها نادانسته و از روی نادانی گرفتار فرهنگ لاابالی شدند، افزود: این هدف دشمن است که روحیه انقلابی و جهادی و پیام عاشورا را بگیرد و شعار تن به اسارت می‌دهیم ولی تن به ذلت نمی‌دهیم را گسترش دهد.

 

هدف‌گذاری دشمن برای نفوذ روی 3 طبقه

وی همچنین به شگرد جدید دشمن در نفوذ سیاسی اشاره کرد و گفت: اکنون دشمن در نفوذ سیاسی سه طبقه را مورد هدف قرار داده که 20 درصد سهم دولت، 20 درصد سهم مردم و 60 درصد باقی‌مانده صرف نخبگان و حوزویان خواهد بود.

حاجی‌صادقی بیان کرد: نباید از پروژه‌های تغییر مسیر، تغییر اراده و طرح‌هایی که برای حوزه علمیه ریخته‌اند نیز غافل شویم زیرا طبق گفته یکی از موسسات آمریکایی بخش عظیم نیروها صرف حوزه علمیه شده است.

 

دشمن می‌خواهد عوامل شکست فتنه 88 را اصلاح کند

وی با تأکید بر اینکه دشمن می‌خواهد عوامل شکست فتنه 88 را اصلاح کند، گفت: برای استحاله انقلاب از درون در تلاش است و می‌خواهد فتنه دهه 90 را با موفقیت به سرانجام برساند.

جانشین فرمانده سپاه یادآور شد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود امت بی‌ولایت را بدون حیات دانسته بودند که دشمن نیز امت بی ولایت را بدون خطر می‌دانند.

وی در پایان افزود: دشمن تنها هدف بزرگی که در پیش گرفته جدایی اتصال امت و ولایت از یکدیگر است تا با این روش بتواند سلطه بر ایران داشته باشد و اقتدار را از مردم ایران بگیرد.