حماسه 9 دی ولایتمداری مردم را بر همگان ثابت کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: حضور میلیونی ملت ایران در حماسه 9 دی اعجاز الهی بود و این حماسه بزرگ‌ترین فتنه پس از انقلاب اسلامی را خنثی و ولایتمداری مردم را بر همگان ثابت کرد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به آثار حضور میلیونی ملت ایران در 9 دی بیان کرد: حماسه 9 دی مهم‌ترین مرحله تقویت عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود و این حماسه عظیم چراغ راه آینده ماست و به ما یاد می‌دهد که در برابر فتنه‌ها و دشمنان چگونه رفتار کنیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های فتنه 88 گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که طراحی این فتنه 10 سال سابقه داشت و 60 مرکز علمی و پژوهشی برای برنامه‌ریزی آن در آمریکا تشکیل شد و 17 سفارت برای این فتنه مأمور شده بودند.

حاجی‌صادقی با اشاره به لزوم حمایت و تبعیت از ولایت فقیه گفت: مسئولان باید این موضوع را بدانند که سیاستگذار اصلی نظام مقام معظم رهبری است، برای مردم ملاک اصلی ولایت است و پیام حماسه 9 دی این بود که مردم در آن روز با تمام وجود فریاد زدند ما عاشورایی هستیم و نمی‌خواهیم که دشمن دین ما را بگیرد.

وی با اشاره به پیام‌های حضور ملت ایران در راهپیمایی میلیونی 9 دی گفت: حماسه میلیونی ملت ایران در 9 دی خط بطلانی بر فتنه بود؛ فتنه 88، فتنه خطرناکی بود که می‌خواست انقلاب و دین را از بین ببرد اما ملت ایران با هوشیاری کامل در برابر آن ایستادند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: استکبار جهانی فتنه 88 را طراحی کرد و 200 روز عملیات در این فتنه انجام داد اما با مقاومت و ایستادگی ملت ایران روبه‌رو شد و در رسیدن به هدف شوم خود ناکام ماند.