دعوای ۷۰نفره برای خدمت به مردم تهران!

گروه سیاسی- انتخابات شوراهای شهر آنچنان برای اصلاح طلبان مهم است که تمام تلاش خود را انجام می دهند تا با پیروزی در آن سکوی پرتابی به مسوولیت های دیگر اجرایی در کشور برسند.

به گزارش افکارنیوز، این در حالی است که شنیده شده اختلاف های بسیار جدی در میان این جناح سیاسی برای انتخابات شوراها وجود دارد و گویا عده ای از احزاب و شخصیت ها برای دیگر اصلاح طلبان تصمیم گیری می کنند.

به همین جهت گفته می شود اخیرا یکی از سران اصلاح طلب اعضای شاخص این جریان را دور هم جمع کرده و پیشنهادات انتخاباتی داده است.

بزرگترین اختلاف این روزهای جریان دوم خردادی اختلافاتی است که میان شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و شورای هماهنگی اصلاحات بر سر تصمیم گیری ها وجود دارد.

کارگزارانی ها که تاثیر بسیاری بر شورای عالی اصلاح طلبان دارند می خواهند بیشترین افراد در لیست اصلاحات برای شوراها از این جریان باشد و از سوی دیگر، اصلاح طلبان میانه رو با این تصمیمات مخالف است.

به همین جهت گفته می شود یکی از سران اصلاحات در جلسه ای برای رفع مشکلات پیشنهاد کرده موسوی لاری تیمی 70 نفره را برای شوراها معرفی کند تا وی 40 نفر را از میان آن انتخاب کنند.

این در حالی است که شنیده شده منتجب نیا که اخیرا از اعتماد ملی استعفا داده با این تصمیم مخالفت کرده و یکی از دلایل استعفای وی همین موضوع بوده است.

همچنین گفته می شود کارگزارانی ها به دنبال معرفی لیست شوراها می خواهند محسن هاشمی را نیز به عنوان شهردار تهران معرفی کنند اما اصلاح طلبان با این تصمیم مخالف اند و گزینه آنها مهر علیزاده است.