وضعیت معیشتی مردم شایسته نظام اسلامی نیست

سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تاسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را اقدامی امیدبخشی برای جامعه دانست و گفت که ورود این جبهه به فضای سیاسی و اجتماعی کشور بر اساس مطالبه افکار عمومی در راستای قرار گرفتن‌های گروه‌های انقلابی در کنار یکدیگر است.

وی با بیان اینکه، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم به هیچ عنوان شایسته نظام اسلامی نیست، تاکید کرد: امروز بیکاری جوانان به بزرگترین نگرانی جامعه تبدیل شده و با وضیت کنونی اقتصاد نمی توان به آینده امیدوار بود؛ برای امیدواری در حوزه اقتصاد و معیشت مردم لازم است گروه‌های وفادار به انقلاب اسلامی با استفاده از اقتصاددانان فرهیخته شرایط را برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم فراهم کنند.

نقوی گفت: متاسفانه در دولت یازدهم شاهد تعطیلی کارخانجات و بیکاری جوانان بوده‌ایم که این مهم زمینه افزایش بیکاری در کشور شده است؛ آنچه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می‌خواهد، وحدت و همگرایی هم جناح‌ها و احزاب درون انقلاب برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و این خواست عموم مردم است.

نماینده مردم ورامین با تاکید بر اینکه نمی‌توان از وضعیت موجود دفاع و مدافع وضعیت کنونی بود، تاکید کرد: کسانی که فکر می‌کنند می‌‌توانند مدافع وضع موجود باشند باید صادقانه با مردم سخن بگویند و پاسخگوی وضعیت نامناسب در حوزه‌های مختلف از جمله مسائل اقتصادی باشند؛ برخی می‌‌خواهند بدون آنکه خود را پاسخگو و مسئول بدانند، از وضعیت موجود دفاع کنند اما جبهه مردمی نیروهای انقلاب به صراحت اعلام کرده که خواهان اصلاح وضع کنونی است.

وی گفت: تلاش جبهه مردمی نیروهای انقلاب آن است که زمینه حضور نیروهای کارامد، متخصص و متعهد در صحنه را برای دفاع از حقوق مردم فراهم کند.