آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی(ره) بود

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر دوشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه، علی صادقی فرماندار، حمیدرضا چوبداری معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری و مسئولان شهرستان در سالن جلسات حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) پاکدشت برگزار شد.

امام جمعه شهرستان پاکدشت در این جلسه با تسلیت فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: ایستادگی در مقابل فتنه های دشمنان و یار و یاور رهبر بودن از ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی(ره) بود و برای به ثمر نشستن انقلاب با تمام وجود تلاش کرد.

امام جمعه شهرستان پاکدشت ادامه داد: نام آیت الله هاشمی رفسنجانی با نام انقلاب عجین شده و محال است نام این مرد بزرگ از تاریخ انقلاب پاک شود.

لزومی با تأکید بر اهمیت وحدت در جامعه گفت: برخی تلاش می کنند تا با خدشه وارد کردن به نام این مرد بزرگ، بساط فتنه را در کشور دوباره ایجاد کنند ولی ملت ایران همیشه هوشیارانه عمل می کند.

وی ادامه داد: درگذشت این شخصیت ضایع بسیار بزرگی است ولی ملت ایران نشان داده که همیشه و در همه جا پای آرمان های نظام و انقلاب ایستاده است.

امام جمعه شهرستان پاکدشت افزود: درگذشت این مرد بزرگ درس عبرتی برای همه است تا قدر یکدیگر را بدانیم و دست از دعواهای سیاسی و حزبی برداریم و به اقتدار نظام و ملت بیندیشیم.

نام هاشمی یادآور امام خمینی(ره) است

وی ادامه داد: همه تلاش کنیم تا با بصیرت بخشی باعث انسجام مردم و نظام شویم نه اینکه نفاق در جامعه ایجاد کنیم.

در ادامه علی صادقی فرماندار شهرستان پاکدشت اظهار داشت: نام هاشمی یادآور امام خمینی(ره) است و آیت الله هاشمی رفسنجانی برای پیروزی انقلاب دوشادوش امام راحل تلاش کرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت افزود: آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی فرزند صالح روح الله، یار وفادار رهبری و چهره بی همتای انقلاب اسلامی به انتهای عمر پرخیر خود رسید و دعوت حق را لبیک گفت.

لازم به ذکر است در این جلسه مصوب شد تا مراسمی باشکوه و با حضور تمامی مسئولان و مردم ولایت مدار شهرستان پاکدشت صبح روز جمعه ساعت ۱۰ صبح در جوار مزار پنج شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شود.