به گزارش فارس، نشست هفتگی شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران شب گذشته با حضور آیت الله مهدوی کنی برگزار شد.

حجت الاسلام سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران در گفت‌وگو با فارس با تشریح مسائل مطرح در این نشست اظهار داشت: در این جلسه مسائل و اخبار روز داخلی و خارجی مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

وی گفت: اعضای جامعه روحانیت مبارز از مردم شریف کرمانشاه به دلیل استقبال کم نظیرشان از رهبر فرزانه انقلاب تقدیر و تشکر ویژه کردند و همچنین با تبیین بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب مراتب تشکر خود را از این سخنان امیدوارکننده و جامع ابراز کردند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز افزود: در این نشست مسائل داخلی آمریکا و ابعاد قیام وال‌استریت نیز مورد واکاوی قرار گرفت.

سالک ادامه داد: موضوع دیگری که در این نشست مطرح شد مسائل مربوط به فعالیت‌های انتخاباتی مجلس نهم از سوی جریانات مختلف بود. در این راستا جبهه متحد اصولگرایی فعالیت حضور در سطح استانها آغاز کرده و ساز و کار آن را بر اساس روند مشور اصولگرایی آماده کرده است. این فعالیتها از هفته آینده به طور رسمی آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: از طرفی نیز جریان انحرافی با استفاده از امکانات مادی در تلاش است که در انتخابات حضور یابد.

این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با اشاره به فعالیتها و نشست‌های استانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: در نشست جامعه روحانیت مبارز به این جلسات و نشست‌ها و فرمایشات اخیر آیت‌الله مصباح با زاکانی و فدایی اشاره شد و ما امیدواریم با دعوت‌هایی که از جبهه پایداری شده است در جلسات ۸ + ۷حضور یابند.

سالک در پاسخ به این سؤال که این دعوت چه زمانی صورت گرفته است در حالی که اعضای جبهه پایداری می‌گویند دعوت رسمی صورت نگرفته است گفت: چندین بار دعوت شده‌اند و من نیز آنها را به عنوان سخنگوی جامعه روحانیت چندین بار دعوت کرده‌ام.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نامه‌ رسمی جبهه پایداری را دعوت کرده‌اید گفت: نه نامه رسمی نمی‌خواهد. ما مرتب با آنها ارتباط داریم. آقای زارعی هم اخیرا تلاش کرده است با آیت‌الله مهدوی کنی جلسه‌ای داشته باشد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران ادامه داد: گزارشی از فعالیت‌های جبهه متحد اصولگرایی از جمله پیشرفت کارها در زمینه‌های مختلف، تنظیم آیین‌نامه و تشکیل جلسات و انتخابات نماندیگانی استانی ارائه شد.

سالک همچنین گفت: همه ما باید در جهت اتحاد حرکت کنیم در غیر این صورت سود آن به نفع دشمنان داخلی و خارجی خواهد بود.